Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ojoj-Oyster såklart! PCL ser inget skoj ut.Vilken länk föredrar ni, oyster vs jubilee (bilder lånade på nätet)?
![]()
![]()
Har sagt det förr men måste säga det igen: Den där är så jävla cool!!!Dubbelpostar min gammeltudor.
![]()
Oyster till 79260, jubilé till 79260pVilken länk föredrar ni, oyster vs jubilee (bilder lånade på nätet)?
![]()
![]()
Vad är skillnaden mellan desss?Oyster till 79260, jubilé till 79260p
Kolla bilderna du postade. Den övre klockan (79260p) har polerade bandhorn medans den undre (79260) har borstade.Vad är skillnaden mellan desss?
Den jubilee jag har på är både blank och borstad men jag får kolla hur det ser ut när jag fått länken.Kolla bilderna du postade. Den övre klockan (79260p) har polerade bandhorn medans den undre (79260) har borstade.
Hur stor skillnad är det på tjockleken på den gamla och nya pelagos?Stötte på en pelagos nyss
![]()
![]()
Utan att tveka en enda sekund... oyster.Vilken länk föredrar ni, oyster vs jubilee (bilder lånade på nätet)?
![]()
![]()
Det är som @Ruben skrev ovan, det finns två modeller och jag har p, polerade bandhorn och boett och den länken jag får hem på prov är borstad... Kanske kan polera upp länken för att sedan borsta sidobitarna, alternativt beställa en oem länk till Daytona eller kanske borsta enbart bandhornen på min. Här är en bild från nätet på likadan som min men med svart tavla, jag har vit. Denna har borstad länk (glöm misspasset på ändlänkarna).Utan att tveka en enda sekund... oyster.
![]()
En eller två millimeter skulle jag tippa, men jag vet inte exakt! Definitivt märkbar när man har de två bredvid varandra iallafall!Hur stor skillnad är det på tjockleken på den gamla och nya pelagos?
Varför inte köra oysterlänken som den är?Det är som @Ruben skrev ovan, det finns två modeller och jag har p, polerade bandhorn och boett och den länken jag får hem på prov är borstad... Kanske kan polera upp länken för att sedan borsta sidobitarna, alternativt beställa en oem länk till Daytona eller kanske borsta enbart bandhornen på min. Här är en bild från nätet på likadan som min men med svart tavla, jag har vit. Denna har borstad länk (glöm misspasset på ändlänkarna).![]()
Har jubilee dom är borstad o poleradVarför inte köra oysterlänken som den är?
Går att köpa en ny jubilélänk hos AD tror jag.
Vad har du för länk till klockan nu?
Ledsen, missade det. Då ändrar jag mitt svar till: läderDet är som @Ruben skrev ovan, det finns två modeller och jag har p, polerade bandhorn och boett och den länken jag får hem på prov är borstad... Kanske kan polera upp länken för att sedan borsta sidobitarna, alternativt beställa en oem länk till Daytona eller kanske borsta enbart bandhornen på min. Här är en bild från nätet på likadan som min men med svart tavla, jag har vit. Denna har borstad länk (glöm misspasset på ändlänkarna).![]()
Jubile finns hos AD jaVarför inte köra oysterlänken som den är?
Går att köpa en ny jubilélänk hos AD tror jag.
Vad har du för länk till klockan nu?
Okej, samma länk som mig då med andra ord. Vart fick du tag på oysterlänk?Har jubilee dom är borstad o polerad
Oem länk vi medlem på ks, ska se hur det ser ut.Okej, samma länk som mig då med andra ord. Vart fick du tag på oysterlänk?
Tack.En eller två millimeter skulle jag tippa, men jag vet inte exakt! Definitivt märkbar när man har de två bredvid varandra iallafall!![]()