JoakimN
Basic
Vad får man ge för en sån pjäs i Svea rike?Så nöjd över min nyköpta Tudor Heritage Chrono, köp!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad får man ge för en sån pjäs i Svea rike?Så nöjd över min nyköpta Tudor Heritage Chrono, köp!!!![]()
Den är riktigt cool m skönt stuk. Undrar varför man inte ser den oftare? Svår kategori att konkurrera i kanske?Så nöjd över min nyköpta Tudor Heritage Chrono, köp!!!![]()
Grattis! Skön chronoSå nöjd över min nyköpta Tudor Heritage Chrono, köp!!!![]()
Bra fråga föll för den så fort jag såg den och den är ännu snyggare IRL än på bildDen är riktigt cool m skönt stuk. Undrar varför man inte ser den oftare? Svår kategori att konkurrera i kanske?
Stort tackGrattis! Skön chrono
Tudor oysterlänk 78500/78400 med 605 ändlänkar har jag för mig att det är.Är sugen på att köpa en äkta oysterlänk och ersätta min AM med till min 79280. Vilken/vilka referenser av oysterlänkar passar denna?
OK där ser man, tackTudor oysterlänk 78500/78400 med 605 ändlänkar har jag för mig att det är.
Ska vara dock vara lite knepigt att få tag i en.
OK där ser man, tackFinns det andra länkar till Tudor/Rolex som passar ändlänk 605?
Snyggt!Bytt band på en av mina nu. Gillar det.
![]()
![]()
![]()
Ok tack. Får forska vidareJag tror de flesta rolex/tudor 20 mm oyster borde passa då det främst är höjden på ändlänken som skiljer, inte någon bredd
@acce1999 tror jag har ändlänkarna du söker till salu iafOK där ser man, tackFinns det andra länkar till Tudor/Rolex som passar ändlänk 605?
Passar den matta tavlan riktigt bra!Provar Canvas på Pelagosen
Fan vad bra det ser ut! Saknar min gamlaBytt band på en av mina nu. Gillar det.
![]()
![]()
![]()
Tack! Riktigt nöjd men sur att jag inte köpte ett grönt ocksåPassar den matta tavlan riktigt bra!
Jag förstår fan det. Riktigt vass klocka. Trodde jag skulle sakna Pelagos mer än vad jag faktiskt gör. Föredrar storleken på BBB.Fan vad bra det ser ut! Saknar min gamla![]()
Matchar bra ihop. Snyggt!Provar Canvas på Pelagosen
Oyster, lätt!Vilken länk föredrar ni, oyster vs jubilee (bilder lånade på nätet)?
![]()
![]()
Känns sportigare och nyare medan jubilee känns äldre men stiligare. Har en oysterlänk på väg hem för prov. Blir spännande.Oyster, lätt!