Tobias Eriksson
Guld
Vad är det för länk på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för länk på den?
9315Vad är det för länk på den?
Har du fått på en länk nu? Mycket bra
Oxidering. Det är även korrosion vid plexi/boett, fukten kan lätt stanna där.Hej! Vad tror ni om visarna på denna Tudor?
Vad är det för missfärgning man kan se på visarna? Vad kan det bero på? Är det pga fuktskada...?
![]()
Vad läskigt det känns när man börjat leka med tanken på att eventuellt avyttra en klocka man är väldigt färst vid. Är ju sjukt velig.
Vad tror ni, kommer jag sakna min 7017 om jag säljer den?
![]()
Förstår detVäldigt övertygad om att du kommer att sakna densaknar alla Tudors jag säljer
![]()
Nejdå. Du kommer inte alls sakna den. Särskilt inte om du säljer den tokbilligt. Till mig.Vad läskigt det känns när man börjat leka med tanken på att eventuellt avyttra en klocka man är väldigt färst vid. Är ju sjukt velig.
![]()
Inte om du byter till en annan tudor!Vad läskigt det känns när man börjat leka med tanken på att eventuellt avyttra en klocka man är väldigt färst vid. Är ju sjukt velig.
![]()
så jävla snygg!Dubbelpostar.
![]()
Den va riktigt bra. Grattis!Då gör jag premiär även i denna tråd
![]()
Tackar! Ja, den är ruggigt braDen va riktigt bra. Grattis!
Tudortorsdag!![]()
Exakt!
![]()
Riktigt cool strap det där!Tudortorsdag!![]()
Canvas från AW straps. Grymt bra![]()