• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ursinnes

Basic
2-Faktor
Då var den hemma, ovant med en ”större” klocka men jäklar vad bra den är.
IMG_7603.jpeg
 

Cosmo

Guld
2-Faktor
Senast ändrad:

Burnman

Guld
2-Faktor
Eller hur!
Varför inte återuppliva Chrono Heritage som var den modell som återlanserade Tudor i USA och som, imho, är snyggaste kronograferna de har
Borde ju komma på sikt kan jag tycka?! O andra sidan är vad jag tycker helt irrelevant och klocktillverkare gör ju precis tvärtemot vad den stora massan brukar efterfråga. Fast där brukar ju iofs Tudor särskilja sig och tillmötesgå vad klocknördar vill ha 🤗
Visst fan har väl du både den blå-beiga och den grå? Vill minnas att jag testat och dreglar över båda dina på @Been gtg
 

loevhagen

Diamant
2-Faktor
14.4mm tykk og 20ATM er NOT smoking hot i min bok. Jeg tror at med en ny blå og en nylig rosa, så er disse de siste som er så store/tykke - og at Tudor vil cashe inn litt mer på gamle deler (i.e. urkasser/boetter) før de lanserer en ny og slimmere model om ikke så lenge til. Er ikke dette klassisk oppskrift på at man nærmer seg "end of life cycle" for en gitt modell?
 

Back

Guld
2-Faktor
Borde ju komma på sikt kan jag tycka?! O andra sidan är vad jag tycker helt irrelevant och klocktillverkare gör ju precis tvärtemot vad den stora massan brukar efterfråga. Fast där brukar ju iofs Tudor särskilja sig och tillmötesgå vad klocknördar vill ha 🤗
Visst fan har väl du både den blå-beiga och den grå? Vill minnas att jag testat och dreglar över båda dina på @Been gtg
Stämmer bra. Har Chrono Svart och Chrono Blå
Båda är just nu på spa i Schweiz 🥲
Bör vara tillbaka i oktober 😃
 

Deskdiversthlm

Diamant
2-Faktor

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig torsdag Tudor gänget! En månad med denna sommarklocka, och jag är helt såld! Kul o nämna att efter 30 dagar går den bara +0,5 sekunder. 👌
IMG_4924.jpeg
Kul! Gillar min blåa skarpt, förutom att den är just blå då. Har haft inne min på ruckning och den håller också tiden löjligt bra.
 
  • KS Love
Reactions: DIR
Topp