Nu börjar det likna något!
Smoking HOT, men om de kan släppa snowflake-visarna så hade det varit Extremely Smoking HOT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu börjar det likna något!
Smoking HOT, men om de kan släppa snowflake-visarna så hade det varit Extremely Smoking HOT
Mm skulle vilja se den med endlink och typ vitt eller blått gummi. Men det kanske bara är jag.
Sjukt snygg!
Fyfasen va fet
Men skjut mig vad snygg!!TUDOR Black Bay Chrono watch - m79360b-0002 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Black Bay Chrono watch m79360b-0002 - Manufacture Calibre MT5813 (COSC) - 41mm steel case - Steel braceletwww.tudorwatch.com
Ny blå Chorno, boutique edition.
Eller hur!Imho den snyggaste kronografen de släppt sedan heritage modellerna
Det är inte bara duMm skulle vilja se den med endlink och typ vitt eller blått gummi. Men det kanske bara är jag.
Borde ju komma på sikt kan jag tycka?! O andra sidan är vad jag tycker helt irrelevant och klocktillverkare gör ju precis tvärtemot vad den stora massan brukar efterfråga. Fast där brukar ju iofs Tudor särskilja sig och tillmötesgå vad klocknördar vill haEller hur!
Varför inte återuppliva Chrono Heritage som var den modell som återlanserade Tudor i USA och som, imho, är snyggaste kronograferna de har
Blå P39 fattas migNu fattas bara BB54 i blått
Riktigt fint släpp!!
YES! +1 på denBlå P39 fattas mig
Sjukt bra! Hamnar högt på önskelistan
Krons ska ju öppna en shop-in-shop så den kanske dyker upp där…Men skjut mig vad snygg!!
Gissar att man lär invänta en Tudor Pop Up Store för att kunna köpa en i Sverige?
Yes pleaseKrons ska ju öppna en shop-in-shop så den kanske dyker upp där…
Stämmer bra. Har Chrono Svart och Chrono BlåBorde ju komma på sikt kan jag tycka?! O andra sidan är vad jag tycker helt irrelevant och klocktillverkare gör ju precis tvärtemot vad den stora massan brukar efterfråga. Fast där brukar ju iofs Tudor särskilja sig och tillmötesgå vad klocknördar vill ha
Visst fan har väl du både den blå-beiga och den grå? Vill minnas att jag testat och dreglar över båda dina på @Been gtg
Slog du till för det facila priset?Helt galet att denna gråhandlare redan har fått den blåa i lager, den lanserades idag liksom
Helvete Tudor, ni ska ju sluta göra kronografer I BB serien med idoitiska flingvisare och komma igång med återlanseringen av en RIKTIG kronograflinje. Har PMet kommit bort i internposten? Folk väntar.
Haha ajjemen. Vi hobbyhandlare måste ju också ha exotiskt lagerSlog du till för det facila priset?
Äsch är det i Singapore dollar är det ju ”bara” 74k. Bättre än 97 och ”bara” 12 över svenska listprisetHelt galet att denna gråhandlare redan har fått den blåa i lager, den lanserades idag liksom
Kul! Gillar min blåa skarpt, förutom att den är just blå då. Har haft inne min på ruckning och den håller också tiden löjligt bra.Trevlig torsdag Tudor gänget! En månad med denna sommarklocka, och jag är helt såld! Kul o nämna att efter 30 dagar går den bara +0,5 sekunder.
Tudor går fan från klarhet till klarhet. Har alltid tyckt BB41 är ”rätt storlek” men har stört ihjäl mig på färgerna, den långa kronhalsen och nitlänken. Börjar bli riktigt sugen nu när allt det är löst.
TUDOR Black Bay Chrono watch - m79360b-0002 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Black Bay Chrono watch m79360b-0002 - Manufacture Calibre MT5813 (COSC) - 41mm steel case - Steel braceletwww.tudorwatch.com
Ny blå Chorno, boutique edition.