Inväntar leverans postvägen. Förbannat fin! Can’t waitFredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inväntar leverans postvägen. Förbannat fin! Can’t waitFredag!
Uncle Seiko?Provar jubilee idag
Nope. Osäker på vad det är faktiskt. Köpt här på KS.Uncle Seiko?
Grattis och välkommen i bb58:a gänget!!Fick en ingivelse förra veckan att jag behövde en till Tudor! Fick snabbt svar på min köpesannons av en mycket trevlig herre här på KS! Idag anlände klockan! Fantastiskt trevlig klocka enligt mig!
Har funderat i samma banor på sistone! Intressant när Tudor håller sig mer till sin egen identitet än när de rider för mycket på storebrors… De behöver fortsätta våga mer den vägen imho!Såhär några år efteråt måste jag säga det är förvånande och glädjande vilken hit FXD har blivit för Tudor. Trodde absolut den skulle bli en entusiast/kuriosa-lansering som skulle vara hypad och spännande ett tag och sedan falla av kartan (särskilt när P39 sen kom). Men den har verkligen funnit sin nisch och känns som en basmodell idag.
Med tanke på att den släpptes häromdagen tror jag inte det är någon som har koll på tilldelningen. Ring och hör med köpenhamn.Tråkigt att det endast är Tudor boutiqes som säljer den blåa kronografen. Någon som varit över i Danmark och hört ifall det är långa kötider etc?
Blått och rosa i all ära men vitt är fortfarande kung enligt mig.
Den vita med jubilee och T-Fit skulle va nåt
Så snygg!!12 månader väntan är över. Fruktansvärt nöjd!
Stort grattis. BB54 är magisk!12 månader väntan är över. Fruktansvärt nöjd!
Bara att gratulera det är väl en keeper det där!!?12 månader väntan är över. Fruktansvärt nöjd!
Jag har noterat att det är väldigt sällan man ser nåt om "nya" Black Bay med jubilee? Varken på köp/sälj eller annan plats. Varför då? Är den inte lika uppskattad som gamla?
Personligen så är just en BB36 på jubilee med blå tavla typ den vackraste BB man kan tänka sig. Om man bara kunde fått ett datumfönster också så vore den ju en ren datejust killer.