Själv håller jag på att snöa in fullständigt på FXD:n….kan bli en dyr höst det härProvade lite Tudor klockor men nu är det lunch sen får vi se vad som händer kanske kan bli en rosa Tudor torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv håller jag på att snöa in fullständigt på FXD:n….kan bli en dyr höst det härProvade lite Tudor klockor men nu är det lunch sen får vi se vad som händer kanske kan bli en rosa Tudor torsdag
Väljer mellan Black Bay 41 och Pelagos FXD som min första Tudor(eller första klocka öht)….inte helt lätt valSjälv håller jag på att snöa in fullständigt på FXD:n….kan bli en dyr höst det här
BB54 sitter 100% perfekt på din arm.TT och planeringsdag på förskolan.
BB54 har överlevt en vända på äventyrsbadet och biblioteket
Tack. Jag är 100% nöjd med BB54.BB54 sitter 100% perfekt på din arm.
Kan jeg lett forstå. Urkassen (boetten) til BB54 er trolig den beste urkassen (boetten) Tudor har laget de siste 25-35 åreneTack. Jag är 100% nöjd med BB54.
Enig. Med en förkärlek till äldre Submariners är det svårt att inte gilla denna.Kan jeg lett forstå. Urkassen (boetten) til BB54 er trolig den beste urkassen (boetten) Tudor har laget de siste 25-35 årene
Oj. Er du ikke fan of «gilt»?Enig. Med en förkärlek till äldre Submariners är det svårt att inte gilla denna.
Längtar tills nästa färg i BB54-line up.
Hoppas på denna i 37mm:
Gillar gilt i rotation med annat.Oj. Er du ikke fan of «gilt»?
Skjønner. Enig 100%.Gillar gilt i rotation med annat.
Behöver inte mer gilt i samlingen
Riktigt fin. Perfekt storlek. Nu inväntar jag att AD ska höra av sig om ett par månader när min bb54 är redoTT och planeringsdag på förskolan.
BB54 har överlevt en vända på äventyrsbadet och biblioteket
Du kommer inte bli besviken, det jag tror du kommer uppskatta mest är hur tunn och nätt den är samt t-fit och nya claspenRiktigt fin. Perfekt storlek. Nu inväntar jag att AD ska höra av sig om ett par månader när min bb54 är redo
Om du inte bryr dig om länk så är FXD given.Tudortorsdag och klart kallare på morgonpromenaden med hunden
Går samtidigt och funderar på nästa klocka. Vad tycker ni: blå Pelagos, ”vanlig” eller FXD? Finns ju för och nackdelar med båda. Jag är ingen större länkperson och FXD:n känns verkligen intressant. Svårt
Låter bra då min handled är åt det klenare hålletDu kommer inte bli besviken, det jag tror du kommer uppskatta mest är hur tunn och nätt den är samt t-fit och nya claspen
Faen loevhagen, dina bilder kommer snart att bränna ett större hål i min plånbokFXD i solnedgang.
Sorry.Faen loevhagen, dina bilder kommer snart att bränna ett större hål i min plånbok