Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt bra. Släpp den inte.Trodde jag ville byta ut denna mot en nyare modell.
Insett nu att jag inte vill byta ut den, för många minnen. Det får helt enkelt bli en till tudor i framtiden istället. Så sparandet för nästa har väl officiellt börjat haha
Jag provade precis en likadan som tillhör en kompis. Riktigt bra!På landet med trotjänaren
Klär dig fint! Den är ju ännu finare på annat band enligt migJag provade precis en likadan som tillhör en kompis. Riktigt bra!
Mer bilder på BB54, tack!BB54 er grei den også.
För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.
Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.
Några modeller jag fastnade för:
Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos
Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?
Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.
Hit me!Kom
Kommer köpa rolex sub från AD och tudor pelagos i andrahand Tycker att tudor pelagos!För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.
Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.
Några modeller jag fastnade för:
Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos
Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?
Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.
Hit me!
Inte för att vara sån, men inlägget du svarade på är från 2014.Kommer köpa rolex sub från AD och tudor pelagos i andrahand Tycker att tudor pelagos!
Inte för att vara sån, men inlägget du svarade på är från 2014.
Ja @Ernesto har ju avancerat en liten bit inom klocksverige, och fått en del erfarenhet sedan det där inlägget.Inte för att vara sån, men inlägget du svarade på är från 2014.
Har testat i butik och den är liksom de andra FXD grym!! Lätt och bärs kanske lite mindre med svarta boetten. En sån hade jag gärna ägt någon gångNågon som har/provat Red bull Pelagosen?
Nice, skulle gärna prova en. Känns som en rolig referens, klart mest intressant från Tudor för min delHar testat i butik och den är liksom de andra FXD grym!! Lätt och bärs kanske lite mindre med svarta boetten. En sån hade jag gärna ägt någon gång
Är du sugen på en?
Intressant. Hur ser din arm ut efter att ha haft den på sig? Är du inte svettig så händer inget? Men om du blir svettig så blir du rätt så grön?Lite patina efter ca 9 månader med denna bronsen
De blir ganska grönt även när jag inte svettas så mycket, men i somras när de nästan va 30 grader droppade de blågrön färg på kläderna då jag svettades ordentligtIntressant. Hur ser din arm ut efter att ha haft den på sig? Är du inte svettig så händer inget? Men om du blir svettig så blir du rätt så grön?