• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helgrym pjäs men suget efter en blå 58:a eller 41:a lägger sig inte riktigt så om någon är bytes-sugen så....🙋

1000004637.jpg
Intressant 🤔
 
På tal om kombos. Med tanke på avsaknad av länk till 925 är det alltid skoj med lite strapinspo! Jag alternerar med tre olika band. Originalnato, ett gummi från Delugs och ett cottonstrap från CNS Straps. Någon som sitter på lite fler roliga BB58-alternativ får ni gärna hojta till dela med er.

IMG_9950.jpeg
DSC09904_VSCO.jpeg
AE6E981E-0629-4BD1-BE9B-E326B536CB05.jpeg
Jag kör orginallädret orginaltyget och ett vitt ett grönt ett orange och ett grått gummi från wristbuddys
 
För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.

Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.

Några modeller jag fastnade för:

Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos

Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?

Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.

Hit me!Kom

För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.

Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.

Några modeller jag fastnade för:

Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos

Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?

Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.

Hit me!
Kommer köpa rolex sub från AD och tudor pelagos i andrahand Tycker att tudor pelagos!
 
Tillbaka
Topp