• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TT och planeringsdag på förskolan.
BB54 har överlevt en vända på äventyrsbadet och biblioteket 💦
IMG_2953.jpeg

Snyggt! BB54 passar perfekt för de flesta tillfällen, både estetiskt och funktionellt 😎

På tal om kombos. Med tanke på avsaknad av länk till 925 är det alltid skoj med lite strapinspo! Jag alternerar med tre olika band. Originalnato, ett gummi från Delugs och ett cottonstrap från CNS Straps. Någon som sitter på lite fler roliga BB58-alternativ får ni gärna hojta till dela med er.

IMG_9950.jpeg
DSC09904_VSCO.jpeg
AE6E981E-0629-4BD1-BE9B-E326B536CB05.jpeg

På tal om kombos. Med tanke på avsaknad av länk till 925 är det alltid skoj med lite strapinspo! Jag alternerar med tre olika band. Originalnato, ett gummi från Delugs och ett cottonstrap från CNS Straps. Någon som sitter på lite fler roliga BB58-alternativ får ni gärna hojta till dela med er.

IMG_9950.jpeg
DSC09904_VSCO.jpeg
Jag kör flatlink helborstad ifrån forstner och tycker det funkar fint!
IMG_5142.jpeg

Sitter dessa tight dvs utan glipa mot boetten?

De är raka, så absolut en glipa men by design 😊
Kan bara hålla med om att de är väldigt sköna!
Som @RandyMarsh nämner: de är raka och väldigt sköna.
Jag tycker dock att de är något tjockare vid bandstiften så glipan blir inte så noterbar. Har tidigare varit allergisk mot glipan (band vs. boett), men dessa fyller behovet.
Sen skadar det inte att watchwear har snabb leverans och samma band hos andra online-butiker är minst några hundralappar dyrare, ibland dubbelt så dyra

IMG_9950.jpeg
DSC09904_VSCO.jpeg
Jag kör orginallädret orginaltyget och ett vitt ett grönt ett orange och ett grått gummi från wristbuddys

Tillbaka
Topp