Riktigt snyggTrevlig TT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggTrevlig TT!
TT och planeringsdag på förskolan.
BB54 har överlevt en vända på äventyrsbadet och biblioteket
Tackar! Den har blivit favoriten i samlingenRiktigt snygg
Förstår det var själv i valet o kvalet mellan en sån eller BB54, blev till slut BB54 men suktar fortf på en SUBTackar! Den har blivit favoriten i samlingen
Snygg combo!Trevlig helg!
Jag kör flatlink helborstad ifrån forstner och tycker det funkar fint!På tal om kombos. Med tanke på avsaknad av länk till 925 är det alltid skoj med lite strapinspo! Jag alternerar med tre olika band. Originalnato, ett gummi från Delugs och ett cottonstrap från CNS Straps. Någon som sitter på lite fler roliga BB58-alternativ får ni gärna hojta till dela med er.
Jag kör flatlink helborstad ifrån forstner och tycker det funkar fint!
Ja, det clashar inte allt för mycket iallafall. Inte så att det stör enligt migSer riktigt trevligt ut. Ser även ut att matcha nyansen på silvret bra.
Mycket skönaPå tal om kombos. Med tanke på avsaknad av länk till 925 är det alltid skoj med lite strapinspo! Jag alternerar med tre olika band. Originalnato, ett gummi från Delugs och ett cottonstrap från CNS Straps. Någon som sitter på lite fler roliga BB58-alternativ får ni gärna hojta till dela med er.
Mycket sköna
GUMMI CTS FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Sitter dessa tight dvs utan glipa mot boetten?Mycket sköna
GUMMI CTS FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Sitter dessa tight dvs utan glipa mot boetten?
Sitter dessa tight dvs utan glipa mot boetten?
Som @RandyMarsh nämner: de är raka och väldigt sköna.De är raka, så absolut en glipa men by design
Kan bara hålla med om att de är väldigt sköna!
IntressantHelgrym pjäs men suget efter en blå 58:a eller 41:a lägger sig inte riktigt så om någon är bytes-sugen så....
Jag kör orginallädret orginaltyget och ett vitt ett grönt ett orange och ett grått gummi från wristbuddysPå tal om kombos. Med tanke på avsaknad av länk till 925 är det alltid skoj med lite strapinspo! Jag alternerar med tre olika band. Originalnato, ett gummi från Delugs och ett cottonstrap från CNS Straps. Någon som sitter på lite fler roliga BB58-alternativ får ni gärna hojta till dela med er.
Jag kör orginallädret orginaltyget och ett vitt ett grönt ett orange och ett grått gummi från wristbuddys