Tudor= blått, it's a fact.Att jag är nöjd med denna är nog en underdrift! Att jag inte köpt en blå Sub tidigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor= blått, it's a fact.Att jag är nöjd med denna är nog en underdrift! Att jag inte köpt en blå Sub tidigare
Band på pelagosen?
Det är Tudor OEM gummit som följer med Pelagos FXDBand på pelagosen?
Jag gissar att du tänker samma som jag? Borde sitta som en smäck på våra ceramic?Band på pelagosen?
Exakt såJag gissar att du tänker samma som jag? Borde sitta som en smäck på våra ceramic?
Ett annat OEM som borde sitta bra på Ceramic är bandet från FXD Cycling Chrono.Exakt så
Dåligt med bilder med ditt Erikas. Hur känns det några månader in?
Ja exakt, det har väl även svart spänne? Det är väl enda som talar emot bandet från svarta "vanliga" fxd.Ett annat OEM som borde sitta bra på Ceramic är bandet från FXD Cycling Chrono.
Jo det fungerar fint, just nu har jag ett billigt svart gummi jag hittade. Men ska nog byta tillbaka till Erikas snart. Jag har försökt hitta nåt som man kan använda med originalclaspen. Enda jag hittat är ju rubber b. Men på tok för dyrt tycker jag.Exakt så
Dåligt med bilder med ditt Erikas. Hur känns det några månader in?
Ja han är underhållandeKul med en Staffe. Nu har du lite att göra framöver
Vart ifrån är länken?Testar nå nytt, de e ju ändå söndag.
Det är från min skräplåda haha. Det fantastiska verkar vara att typ alla ”Oyster” länkar från Kina passar perfekt med original endlinksen.Vart ifrån är länken?
Hehe ja det tycks vara så. Det är samma med kina länken jag körDet är från min skräplåda haha. Det fantastiska verkar vara att typ alla ”Oyster” länkar från Kina passar perfekt med original endlinksen.
Grym bild, grym klocka.Då var det måndag igen
Japp, svart spänne och lite trevlig detalj med de längsgående sömmarna.Ja exakt, det har väl även svart spänne? Det är väl enda som talar emot bandet från svarta "vanliga" fxd.
Som vintage torsk njuter man av denna, nästa inköp—> Tudor Sub
Tycker Tudors DD är sjukt läcker! När läge och rätt klocka dyker upp så pryder den min arm med
Gjorde sig riktigt bra på nato!En BB54 har klart det helt magiske: Eneste klokken jeg kan ha på nato strap mer en 43 minutter. Har i praksis levd på denne grønne i to uker.
Hvor er OWGMARCH når man trenger det?
Väldigt fin!Fredagskväll = BB58 GMT. Ikväll är det Värnamo-by-night.
G få