Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tudors egna med endlink är ju sjukt braFått upp ögonen för en Black Bay 54 på gummi. Söker något kul på gummiband och känns som att detta skulle kunna vara något för mig. Endast ägt en Tudor 925 som var ganska enkel att se vad eventuellt andrahandsvärde kan vara men tycker denna är lite svårare. Vad tror proffsen att en sådan kostar använd i fint skick och har vi någon på forumet som äger en?
Exakt den modellen jag tänker på alltså inget eftermarknadsgummi utan då köper jag med gummi från Tudor (eller här om någon sitter på en)tudors egna med endlink är ju sjukt bra
(snodd från internet)
Kolla på Wristbuddys, jag har gummi därifrån ,vitt , grönt orange och grått alla passat är bra till 925.anNu har jag haft den ljuvliga 925:an ett tag, både på orginalläder och natot på bilden.
Nu känns det emellertid som att det är hög tid att skaffa lite nytt på bandfronten. Vad har folk för rekommendationer, dels på bra tillverkare, men även specifika band som ni skulle anse passar 925:an. Tack på förhand!
Barton canvas. Sitter som en smäck.Fick bli tudor nato tillsvidare. Någon som har förslag på annat? Gärna pvdade spännen
SådärjaNytt in
Det blir nog den blå Tycker den känns lite roligare eftersom den skiljer sig mer från Rolex Sub! Så den svarta kan mycket väl få lämna efter nästan 2 år hos migSådärja
Spontant: vilken kommer få stanna?
Den blå är brutal!Det blir nog den blå Tycker den känns lite roligare eftersom den skiljer sig mer från Rolex Sub! Så den svarta kan mycket väl få lämna efter nästan 2 år hos mig
Ujujuj...vackert så det gör ont!Nytt in
Behöver proffshjälp här känner jag.
Är ohälsosamt sugen på en FXD trots att jag alltid vill ha länk när jag köper annars blir det inget.
Är total motsats till natoälskare i vanliga fall men i detta fallet så är det ju ruskigt bra eller rent av ultimat . Grymt casual och trevliga på lite kraftigare band typ velcro i mitt tycke.
Någon annan som har varit tveksam men nu ångrar tveksamheten och som kan putta mig över.... ?
Utmana dig! I förhållande till vad jag är van vid var FXD ett mkt vågat val för mig - Jag är glad att jag vågade slå till och uppleva den klockan - Den är grym! Sen är det väl så att smaket går i perioder så den kommer inte vara sista klockan man köper Cheers
Tudor-trådens veckomöteBehöver proffshjälp här känner jag.
Är ohälsosamt sugen på en FXD trots att jag alltid vill ha länk när jag köper annars blir det inget.
Är total motsats till natoälskare i vanliga fall men i detta fallet så är det ju ruskigt bra eller rent av ultimat . Grymt casual och trevliga på lite kraftigare band typ velcro i mitt tycke.
Någon annan som har varit tveksam men nu ångrar tveksamheten och som kan putta mig över.... ?