• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glad TT på er
1000036324.jpg
 
Fått upp ögonen för en Black Bay 54 på gummi. Söker något kul på gummiband och känns som att detta skulle kunna vara något för mig. Endast ägt en Tudor 925 som var ganska enkel att se vad eventuellt andrahandsvärde kan vara men tycker denna är lite svårare. Vad tror proffsen att en sådan kostar använd i fint skick och har vi någon på forumet som äger en?
 
Fått upp ögonen för en Black Bay 54 på gummi. Söker något kul på gummiband och känns som att detta skulle kunna vara något för mig. Endast ägt en Tudor 925 som var ganska enkel att se vad eventuellt andrahandsvärde kan vara men tycker denna är lite svårare. Vad tror proffsen att en sådan kostar använd i fint skick och har vi någon på forumet som äger en?
tudors egna med endlink är ju sjukt bra

(snodd från internet)
1726741432610.jpeg
 
Nu har jag haft den ljuvliga 925:an ett tag, både på orginalläder och natot på bilden.

Nu känns det emellertid som att det är hög tid att skaffa lite nytt på bandfronten. Vad har folk för rekommendationer, dels på bra tillverkare, men även specifika band som ni skulle anse passar 925:an. Tack på förhand!

IMG_0547.jpeg
Kolla på Wristbuddys, jag har gummi därifrån ,vitt , grönt orange och grått alla passat är bra till 925.an
 
Tillbaka
Topp