Vad tycker du om tjockleken? Själv testade jag en svart häromdagen men är lite tveksam just pga det.. i övrigt är det ju en sjukt grym klocka!Dagens...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker du om tjockleken? Själv testade jag en svart häromdagen men är lite tveksam just pga det.. i övrigt är det ju en sjukt grym klocka!Dagens...
Vad tycker du om tjockleken? Själv testade jag en svart häromdagen men är lite tveksam just pga det.. i övrigt är det ju en sjukt grym klocka!
Har lämnat in bandet. Pratade med en annan på Krons som var ok med att testa skicka in det. Vi får se, lär ta tid iaf. Men bandet är oanvändbart ändå så det får bli vad det blir.Gällande dålig strap till BB Ceramic.
Kan säga attefter att ha besökt Krons var det som ni trodde. De menade på att ett armband håller ungefär två år. Jag köpte min ca 1.8 år sen och är fortfarande inom konsumentköplagen så jag köper inte resonemanget alls. Vid normalt bruk enligt Tudors born to dare ska den ju fanimig hålla minst två år. Ska fundera om jag orkar ta striden.
Det roliga är att när jag besökte Nymans precis efter sa de att jag skulle reklamera den. Nymans ger fan alltid bra bemötande.
Jag märkte att en skruv var på väg ut på min för någon vecka sen. Skumt!Det hände en grej...
Tack och lov landade den i bilen när jag satte mig.
Skruven hade skruvat upp sig själv.
Hög tid att sätta på lite Loctite el dylikt dåJag märkte att en skruv var på väg ut på min för någon vecka sen. Skumt!
Blev det någon BB54 på gummi? Har varit svårt sugen sen den kom. Förträngt det de senare månaderna men nu smög det sig på igen. Är den knepig att köpa i butik?Fått upp ögonen för en Black Bay 54 på gummi. Söker något kul på gummiband och känns som att detta skulle kunna vara något för mig. Endast ägt en Tudor 925 som var ganska enkel att se vad eventuellt andrahandsvärde kan vara men tycker denna är lite svårare. Vad tror proffsen att en sådan kostar använd i fint skick och har vi någon på forumet som äger en?
Bra komboHöst gummit på grönt från Wristbuddys
Var förbi Krons i lördags, gillar urtavlan och storleken. Ingen har dock denna inne på gummi men alla har sagt att dem kan beställa åt mig. Dock fundersam kring om det är värt listpris när dem inte verkar omöjliga att få runt 35-38 beg…Blev det någon BB54 på gummi? Har varit svårt sugen sen den kom. Förträngt det de senare månaderna men nu smög det sig på igen. Är den knepig att köpa i butik?
Luggarna fick stryk i början då 925:ans hål inte sitter lika som vanliga 58:an , vad jag vet verkar alla ha problem att sätta på gummiband.Bra kombo
Luggarna ser ut att ha tagit en del stryk. Det är så mycket mjukare än stål?!
Det är väldigt få klockor som är värt listpris om man jämför med en fin beggad. Tudor Omega mfl tappar 20-30% bara man går ut genom dörren i stort sett.Var förbi Krons i lördags, gillar urtavlan och storleken. Ingen har dock denna inne på gummi men alla har sagt att dem kan beställa åt mig. Dock fundersam kring om det är värt listpris när dem inte verkar omöjliga att få runt 35-38 beg…
Själv sitter jag och beställer hem straps för fullt till en blå FXD som jag inte ens fått än....
Än så länge har det blivit ett MN från Erikas Originals.
Sugen på ett Velcro också, har kikat lite på Monstraps samt Tactical Frog. Någon som har andra förslag? Garmins variant tycker jag känns lite trist
EDIT: Jag beställde detta band från Hawkrigger nu, borde passa den blå FXD:n riktigt bra. Uppdaterar med bilder när klocka och band kommit
Snygga, tack! De skall jag kolla uppJag har beställt 3st (grön, grå, khaki) single pass från Postalewatchstraps - Jag gillar stilen, de verkar omtyckta och ser ut att vara ett populärt alternativ till FXD bland annat.
Synd att man inte insåg North flags storhet när den var i produktion. Men vem vet, med lite tur kanske den återupplivas någon gång i framtiden…
Dubbelpostar en bild jag tyckte fick en fin effekt
Jag har dessutom lyckats vingla på en SteelReef extensionlink på min, ger klart mervärde på NFSynd att man inte insåg North flags storhet när den var i produktion. Men vem vet, med lite tur kanske den återupplivas någon gång i framtiden…
Snyggt! Tog du med dig något hem?
Ja den + kaffet i magen fick följa med hem.Snyggt! Tog du med dig något hem?
Kolla med @Nymans Ur 1851 VästeråsÄr väldigt sugen på att köpa en Black Bay 41 Monochrome med jubilee - Är det något som vet en butik som har?