• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rykande färsk från forumvän. Kommer bli en lång och fin relation tror jag! Borde bli en kanonkombo tillsammans med min Black Bay GMT 🤩

IMG_2566.jpeg
IMG_2565.jpeg
 
Jag ska byta jobb och för att fira tänkte jag köpa min första riktiga klocka! Har snöat in helt och hållet på BB54an.

Är det någon flipparsjuk stackare som sitter och har en som skaver så får ni gärna höra av er så kanske jag kan hjälpa! Men förstår att det kan vara svårt att släppa dem?:rolleyes:
 
Jag har beställt 3st (grön, grå, khaki) single pass från Postalewatchstraps - Jag gillar stilen, de verkar omtyckta och ser ut att vara ett populärt alternativ till FXD bland annat.

IMG_9199.jpeg
Detta är precis vad jag letat efter, är det beställning genom hans instagram?

Du får gärna lägga upp vad du tycker när du fått de :)
 
Är du OWG med den nu eller? Ser aldrig att du postar nån annan klocka på forumet nu förtiden 😂

När jag tänker efter inser jag att du har så mkt rätt 😆

Jag får en jäklig skön vibe av FXDn alltså! Solid kvalitetskänsla, militär stil, kristallklart glas, clean urtavla, moderna material, egen design som inte påminner om något annat - Nå, en mycket trevlig upptäck 🥰

BD6CBE14-6F56-4C71-A1DF-5667DAA3E4E6.jpeg
 
Tillbaka
Topp