Greven78
Basic
Jag behöver en sån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag behöver en sån.
Nöjd?Switch.
Veldig. Kjøpte et band til; i går: Sort.
Är det Garmins band eller?Switch.
Hade du vågat dyka med den? Ingen risk att kardborren släpper?Takk. Ja, det er en odde match på papiret, men perfekt IRL. Veier kun 5g og meeeeget behagelig på armen (har litt elastikk i reimen).
Tack! Håller med Jag håller nog på den ett tag och känner av igen om några månader.Det kanske tar emot för att det är en skitfin referens Om du inte är tvungen att sälja så behåll säger jag
Detta är precis vad jag letat efter, är det beställning genom hans instagram?Jag har beställt 3st (grön, grå, khaki) single pass från Postalewatchstraps - Jag gillar stilen, de verkar omtyckta och ser ut att vara ett populärt alternativ till FXD bland annat.
Detta är precis vad jag letat efter, är det beställning genom hans instagram?
Du får gärna lägga upp vad du tycker när du fått de
Ja, det er det.Är det Garmins band eller?
I vann, så bruker jeg Tudors OEM gummi som følger med klokken. Hovedgrunnen er at tøyreimer tørker for sent. IMHO.Hade du vågat dyka med den? Ingen risk att kardborren släpper?
Är du OWG med den nu eller? Ser aldrig att du postar nån annan klocka på forumet nu förtiden
Är du OWG med den nu eller? Ser aldrig att du postar nån annan klocka på forumet nu förtiden
Ajaj det bådar alltså inte gott för de andra kompisarna i klocklådan nu när jag blivit med den blåNär jag tänker efter inser jag att du har så mkt rätt
Jag får en jäklig skön vibe av FXDn alltså! Solid kvalitetskänsla, militär stil, kristallklart glas, clean urtavla, moderna material, egen design som inte påminner om något annat - Nå, en mycket trevlig upptäck