Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert!Nytt in - FXD Alinghi
Den är snygg som tusan men tyvärr är jag ganska intresserad av formel 1 - och håller inte på Red Bull - så det blev en vanlig blå för migNytt in - FXD Alinghi
Haha attans då! Som tur är jag helt ointresserad av F1 så då funkar detDen är snygg som tusan men tyvärr är jag ganska intresserad av formel 1 - och håller inte på Red Bull - så det blev en vanlig blå för mig
Ja det är det
Han håller på med mina nu. Jag återkopplar så fort jag har fått hem de
Andra får säga till om de tycker annorlunda men den enda som det är lite väntetid på just nu verkar vara FXD. Det mesta annat finns att få tag i hyfsat enkeltHar varit på sidlinjen ett tag: hur ser det ut med tillgången här hemma? Gick förbi Brinckmann på Frankfurts flygplats och allt fanns tillgängligt…
54an är det kö på fortfarande.Andra får säga till om de tycker annorlunda men den enda som det är lite väntetid på just nu verkar vara FXD. Det mesta annat finns att få tag i hyfsat enkelt
Och rosa chronon är ju halvsvår att få tag på54an är det kö på fortfarande.
Mmmm + den blå som är boutique onlyOch rosa chronon är ju halvsvår att få tag på
20mm Nato på FXDn. Har sett dig post’a det tidigare och har tänkt men inte orkat skriva. Jävlar vad ballt det är Varför fungerar det så bra Sen är det inte heller ens mindre stabilt än 22mm pga boetten. Det är så bra från alla perspektiv alltså bravoVafan, jag lyckas inte få av mig denna klocka. Klistrad alltså. Så bra ️
Jag tycker också att det är så ball när man lämnar en liten glipa för att blotta denna koola boett tycker den är bäst på 20mm alltså jag håller allltså med till 100% hehe tackar!20mm Nato på FXDn. Har sett dig post’a det tidigare och har tänkt men inte orkat skriva. Jävlar vad ballt det är Varför fungerar det så bra Sen är det inte heller ens mindre stabilt än 22mm pga boetten. Det är så bra från alla perspektiv alltså bravo
Gillar den där. Om man bara sluppit texten mellan 10 och 2 hade det varit köp för länge sen…
Äsch den texten tänker man knappt på ändåGillar den där. Om man bara sluppit texten mellan 10 och 2 hade det varit köp för länge sen…
Jag vet. Har så försökt att inte se den. Men jag vet ju att den är där…Äsch den texten tänker man knappt på ändå
Äsch den texten tänker man knappt på ändå
Är väl ungefär som med fejknitarna på BB58:a länken. De enda som stör sig på det är de som inte äger klockan själva… Jag tänker inte ens på dem öht. Schysst klocka @Limeee blir spännande att se hur länge den blir kvarJag vet. Har så försökt att inte se den. Men jag vet ju att den är där…
Hade det stått McLaren istället så hade jag slagit till för länge sen hahaÄr väl ungefär som med fejknitarna på BB58:a länken. De enda som stör sig på det är de som inte äger klockan själva… Jag tänker inte ens på dem öht. Schysst klocka @Limeee blir spännande att se hur länge den blir kvar
Haha den är till salu nu, så kom och köp Har inget emot RB-texten, däremot så är det alltid nåt som skaver för mig med svarta boetter…Är väl ungefär som med fejknitarna på BB58:a länken. De enda som stör sig på det är de som inte äger klockan själva… Jag tänker inte ens på dem öht. Schysst klocka @Limeee blir spännande att se hur länge den blir kvar
Haha du tar verkligen priset gång på gångHaha den är till salu nu, så kom och köp Har inget emot RB-texten, däremot så är det alltid nåt som skaver för mig med svarta boetter…