davestoni
Silver
Grymt bra släpp, det där bandet hade jag velat ha till min fxd
Rätt cool ändå. 51300:-.
Info från websidan:
- Manufacture Calibre MT5652-U
- 42mm titanium case
- Green fabric strap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra släpp, det där bandet hade jag velat ha till min fxd
Info från websidan:
- 42mm titanium case
- Green fabric strap
Ser rätt gul ut på hemsidan. Som Pelagos LHD jämfört med vanliga. Synd. Tycker de borde hålla det borta från Pelagosserien.Känns som en klocka man måste se irl, frågan är hur pass gul lumen är
Ser ju helt olika ut på bild 1 vs 2
Lite cool ändå, bättre än allt dom släppt nyligen med rosa/blå tavla enligt migSer rätt gul ut på hemsidan. Som Pelagos LHD jämfört med vanliga. Synd. Tycker de borde hålla det borta från Pelagosserien.
Jag försöker bara övertyga mig själv om att jag inte vill ha den…Lite cool ändå, bättre än allt dom släppt nyligen med rosa/blå tavla enligt mig
Tycker det var ett riktigt trevligt släpp!
Vänta bara tills James Stacey får chans att ta bilder. Blir alltid bättre än produktbilderna!Känns som en klocka man måste se irl, frågan är hur pass gul lumen är
Ser ju helt olika ut på bild 1 vs 2
Edit: är det två olika typer? Svart med vit lume och gröna med gul?
Master Chronometer = Även METAS-cerifierad, inte bara COSC.Såg nu "Master Chronometer". Skiljer det sig mot "Chronometer Officially Certified"?
Yes, det skiljer sig. Googla jmf. skillanderna mellan COSC och Master Chronometer. Master Chronometer är en tuffare standard.Såg nu "Master Chronometer". Skiljer det sig mot "Chronometer Officially Certified"?
Finns en svart här för omedelbar leveransJag försöker bara övertyga mig själv om att jag inte vill ha den…
Kanske fiskar upp den vanliga svarta istället om någon annan grips av bytesklåda.
Utöver det som nämnts så är Tudors vanliga kronometrar specade till -2 till +4spd medan Master är specad till 0 till +5spd.Såg nu "Master Chronometer". Skiljer det sig mot "Chronometer Officially Certified"?
Kool men inget för mig. Bandet va ballt. Måste försöka skaffa ett sånt tror jag.
Info från websidan:
- 42mm titanium case
- Green fabric strap
Edit: FRUKTANSVÄRT glad över att de inte körde Snowflake-stil på GMT-visaren haha.
Håller medJa personligen gillar jag den. Men inte tillräckligt mycket för att jag ska köpa den. Men imho ett bra släpp
De hänvisar till att det enbart går att köpa vid officiella Tudor återförsäljareMN FXD GMT kan snart kjøpes direkte fra MNs egen butikk for effekter:
Montre Pelagos FXD GMT« Zulu Time »
Développée sur la base d’un cahier des charges élaboré avec des nageurs de combat, la montre TUDOR Pelagos FXD Marine nationale propose une fonction dédiée à la navigation sous-marine ainsi qu’un design optimisé pour un usage professionnel extrême.boutique.marinenationale.gouv.fr
For eksempel, er YEMAs MN colab allerede til salgs i MN-butikken:
Montre « Navygraf Marine nationale GMT »
La nouvelle Navygraf et son cadran inspiré de la Navygraf II des années 1970 arborent les couleurs et l'inscription de la Marine nationale, l'ancre des galons embossée sur la couronne et une fonction GMT pouvant afficher jusqu'à 3 fuseaux horaires différents. Son cadran est inspiré de la...boutique.marinenationale.gouv.fr