• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Happy :tudor: thursday
1730359001298.jpeg

Fullständigt obegripligt släpp för mig. Så jäkla weird att man väljer att skapa en djungel av varianter på FXD som ju mådde allra bäst av att få vara den råa genuina militär/tool-klockan. Samtidigt har man etablerat Pelagos 39 i gränslandet mellan dyk/elegans där det hade varit perfekt med en GMT som hade kunnat konkurrera om GMT MasterII kunderna.
Klockan ser ju helt ok ut (riktigt bra tom) men en P39 GMT vore ju 60 miljoner gånger mer kommersiell.
Here here!

Förstår inte varför då det inkluderar 12 st band!
@Limeee gamla FXD, väl? För du har du proveniens att sälja in också!
Nej jag trodde aldrig att den skulle vara så svårsåld. Dem där 12 banden + octopod är typ oanvända av mig också.
Men har som sagt inte bumpat så mycket eller ansträngt mig till försäljning. Trodde typ den skulle sälja sig själv. Men men, det är en ball klocka så det gör inte jättemycket att den ligger kvar i lådan, risk finns att den får stanna istället, priset kommer iallafall inte sänkas mer :)

Det var dock nära en försäljning för ett tag sen men köparen drog sig ur för att jag saknade länken (!) som skulle höra till. Försökte förklara vitsen med FXD men han var fullt bestämd på att det visst finns länk till den klockan.. 🤦‍♂️

Tillbaka
Topp