Aha. Merci.De hänvisar till att det enbart går att köpa vid officiella Tudor återförsäljare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha. Merci.De hänvisar till att det enbart går att köpa vid officiella Tudor återförsäljare
Here here!Fullständigt obegripligt släpp för mig. Så jäkla weird att man väljer att skapa en djungel av varianter på FXD som ju mådde allra bäst av att få vara den råa genuina militär/tool-klockan. Samtidigt har man etablerat Pelagos 39 i gränslandet mellan dyk/elegans där det hade varit perfekt med en GMT som hade kunnat konkurrera om GMT MasterII kunderna.
Klockan ser ju helt ok ut (riktigt bra tom) men en P39 GMT vore ju 60 miljoner gånger mer kommersiell.
Lycka till, min har inte blivit såld på typ 3 månader. Sen har jag iof inte varit superaktiv att bumpa den hela tiden.En liten heads up då jag kommer att lägga ut min FXD M.N till försäljning inom kort. Tänkte att någon i tråden kanske är intresserad. Skicka ett DM för mer info.
HahaLycka till, min har inte blivit såld på typ 3 månader. Sen har jag iof inte varit superaktiv att bumpa den hela tiden.
spännande lumesättning? Så är det väl inte på övriga fxd?Kul att se lite livebilder på den, börjar från 6.31.
Nä, det stämmer. På vanliga FXD så matchar färgen mellan såväl visare och markörer som bezel.spännande lumesättning? Så är det väl inte på övriga fxd?
Trevlig tudortorsdag!
Trevlig tudortorsdag!
Det är nog jag som är lite inne i framtidenSå vems klocka är det som går rätt?
Förstår inte varför då det inkluderar 12 st band!Lycka till, min har inte blivit såld på typ 3 månader. Sen har jag iof inte varit superaktiv att bumpa den hela tiden.
Inte min klocka men mina gamla band, så åtminstone en proveniens på domFörstår inte varför då det inkluderar 12 st band!
@Limeee gamla FXD, väl? För du har du proveniens att sälja in också!
Riktigt sugen på den, vad har du för storlek på handleden?Trevlig Tudor-Torsdag på er .
Riktigt sugen på den, vad har du för storlek på handleden?
Den blåTudortorsdag!
Nej jag trodde aldrig att den skulle vara så svårsåld. Dem där 12 banden + octopod är typ oanvända av mig också.Förstår inte varför då det inkluderar 12 st band!
@Limeee gamla FXD, väl? För du har du proveniens att sälja in också!