Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Royal är väl inte deras storsäljare. Den släpptes ju för Asien marknaden under pandemin och kom sedan till Europa. Hur den säljer i Asien ska jag låta vara osagt. Men att du kan plocka ut valfri modell från valfri AD här borde ge en vink.Säljer Royal alltså dåligt?
Ja det hade ju varit perfekt. Velar till och från om man ska våga sig på en FXD som nästa klocka, men det hänger lite på hur stort den bärs. Har tyvärr en bit till en AD för att kunna testa.
Rimligaste antagandet är förmodligen en FXD med GMT, inte minst med tanke på det nya verket MT5450-U. Men det vore kul med en mindre FXD.Ja det hade ju varit perfekt. Velar till och från om man ska våga sig på en FXD som nästa klocka, men det hänger lite på hur stort den bärs. Har tyvärr en bit till en AD för att kunna testa.
Eller en chrono som inte är kopplad till seglingen eller cyklingen kanske?Rimligaste antagandet är förmodligen en FXD med GMT, inte minst med tanke på det nya verket MT5450-U. Men det vore kul med en mindre FXD.
Vi kan ju gissa oss till galenskap, men…
Skeptisk till GMT. Vad ska en marinsoldat med det till? Man vill väl inte avslöja sin hemmazon på uppdrag? Blir spännnande!Vi kan ju gissa oss till galenskap, men…
…new mission: MN har varit under vattenytan…
…och ’novelty’ kan tolkas att det faktiskt inte bara är en ny färg på FXD
Oavsett så blir några nöjda och några besvikna
Det är nog min gissning ocksåMN färger på en FXD Chrono kanske?
Japp måste vara något i den stilen men mer mekaniskSatser på en ny modell: "Tudor Emergency"
Blå P40?Japp måste vara något i den stilen men mer mekanisk
Aa något i den stilen tror jag är en bra gissning baserat att de flyger helikopterBlå P40?
Pris 51300:- syntes till på hemsidan innan den la av
Ja personligen gillar jag den. Men inte tillräckligt mycket för att jag ska köpa den. Men imho ett bra släpp
Rätt cool ändå. 51300:-.
Info från websidan:
- Manufacture Calibre MT5652-U
- 42mm titanium case
- Green fabric strap