Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir väl omöjligt att inte ha snabbjustering när man väl haft det! Grym klocka! Fyller 50 om 2 år, kanske den man ska önska sig då.Ja den är väldigt bekväm, alltid perfekt passform med T-fit
Sjukt mycket coolare med GMT-funktion än utan!GMT igen
Takk. Ja, min første Tudor.Den är snygg den där. Din?
Håller med, den poppar verkligen i vissa ljus med vilket livar upp det lite tillsammans med pelagos-textenSjukt mycket coolare med GMT-funktion än utan!
Vanligtvis brukar jag inte tycka att komplikationer tillför i råhet/tuffhet men den där är faktiskt tuffare med GMT-funktionen!Håller med, den poppar verkligen i vissa ljus med vilket livar upp det lite tillsammans med pelagos-texten
Flott ton-i-ton.Dagens kompis på trevligt gummi.
Fick bli ett nytt genomgående hål för bandstiften i gummit sen satt det som en smäck .
Flott ton-i-ton.
Får vi en jämförelsebild med BB58an på samma handled?Nytt köp idag
Får vi en jämförelsebild med BB58an på samma handled?
Får vi en jämförelsebild med BB58an på samma handled?
Tänkte mer båda klockorna på handleden samtidigt
Ah, får återkomma, har inte löst ut den ännuTänkte mer båda klockorna på handleden samtidigt
Det där gummit var snyggaste! SattDagens kompis på trevligt gummi.
Fick bli ett nytt genomgående hål för bandstiften i gummit sen satt det som en smäck .
Förståeligt !
Blir nog OWG ett tag med denna.
Kan man få hans band med svart spänne? Den där kombon vill jag också ha.
Ade due Damballa. Give me the power, I beg of you!