Tänkte samma sak kanske får dra en fråga till postaleKan man få hans band med svart spänne? Den där kombon vill jag också ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte samma sak kanske får dra en fråga till postaleKan man få hans band med svart spänne? Den där kombon vill jag också ha.
Black on black, nice stealth look.
Djävulskt snyggTudorTorsdag med BBBBB
wow det där måste du visa bilder på? Hur gjorde du hålet?Ja det var en liten chansning men det blev bättre än förväntat . Beställde gummit just för att modda det till BB58:an, kunde lika gärna gått åt skogen helt men det blev fint och följer bandhornen helt ok .
wow det där måste du visa bilder på? Hur gjorde du hålet?
Tack för beskrivningen. Ska helt klart testas!Gjorde ett nytt hål lite längre ner än originalhålet, det blev en rejäl glipa med originalhålet.
För hand och det tar sin tid om man ska gå igenom rakt, provade med en Dremel för ett tag sedan på ett annat band och....nej .
En borr på 1mm och en tång, tryck och vrid.
Märk ut båda sidorna så hålen kommer på samma nivå och jobba igenom hälften från ena sidan och sen den andra.
När man är igenom så är det mest kritiska gjort men nu ska hålet brotschas upp också .
Gillar man inte pyssel och att knåpa samt att svära så ska man nog låta bli .
Blev dock ruggigt bra till slut så det var värt jobbet.
Tack för beskrivningen. Ska helt klart testas!
Snygg klocka, men hur är negronin på burk? Testat en annan (Moth) som jag inte gillade, men vore ju kul att hitta nån bra.
Grattis!
Vakar över min nyfödda dotter
TackGrattis!
Stort grattis!
Stort grattis!
Stort grattis
Stort tack för gratulationerna bästa klocksnackare-Stort grattis!
Grattis!
Som du säger, den blå färgen är lite mer intressant för ögat. Men, så har du pelagostexten i rött på den svarta. Summa summarum är det svårt att avgöra en vinnareFXD: Originalen (blå) eller varianten (sort)? Jeg liker begge, men det er noe med den blå som gjør den hakket mer interessant.
Röstar blått Funderar du på att släppa den ena?FXD: Originalen (blå) eller varianten (sort)? Jeg liker begge, men det er noe med den blå som gjør den hakket mer interessant.
Funderar du på att släppa den ena?