uran
Basic
Bajs!! De shippar inte till Schweden....Ny strap til FXD-ene. Legg merke til at velcro er fargetilpasset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bajs!! De shippar inte till Schweden....Ny strap til FXD-ene. Legg merke til at velcro er fargetilpasset.
Väldigt konstigt då man ändå kan få priserna i SEKBajs!! De shippar inte till Schweden....
Jodå, de har en sida på Etsy så det är nog inga problem. Har inte beställt något själv från dem men det ser lovande ut!!Bajs!! De shippar inte till Schweden....
Det gjør de vel? Du kan jo velge priser på siden i SEK.Bajs!! De shippar inte till Schweden....
Verkar som att Sverige inte finns med i listan. Jag har messat Ben och frågat. Jag villhöver ett likadant grönt band som du köpteDet gjør de vel? Du kan jo velge priser på siden i SEK.
Nopp.. testade men will not ship to my cuntryJodå, de har en sida på Etsy så det är nog inga problem. Har inte beställt något själv från dem men det ser lovande ut!!
Däremot har jag köpt en del från Hawkrigger via Etsy och det har funkat klockrent. Får vara beredd på tillkommande avgifter dock.
Gudars skymning. Jag satt och läste igenom dessa nya regler, med min BB58 på handleden. Hejdå icke-EU mikromärken. Det här är ju som att vi begår Brexit från resten av världen.Fra IG story nå.
Samma här, det är ju helt sjuktGudars skymning. Jag satt och läste igenom dessa nya regler, med min BB58 på handleden. Hejdå icke-EU mikromärken. Det här är ju som att vi begår Brexit från resten av världen.
Fra IG story nå.
Gudars skymning. Jag satt och läste igenom dessa nya regler, med min BB58 på handleden. Hejdå icke-EU mikromärken. Det här är ju som att vi begår Brexit från resten av världen.
Samma här, det är ju helt sjukt
Farligt för frihandel möjligtvis”This safety net function means that EU consumers are always protected against dangerous products, be it now or in the future.”
Svårt att se klockarmband som en farlig produkt
Svårt att se klockarmband som en farlig produkt
Okej. Farligt för:Au contraire, mon ami. Kjøper man ett "klockarmband", så er løpet kjørt - da kjøper man mange, mange slike i årene etterpå. Godt alt med klokker kommer med en advarsel...
Borde även finnas varningstext på loevhagens foton, det var de som gjorde att jag sitter här med en FXD nuOkej. Farligt för:
- ens egen likviditet
- ens egen säkerhet när frugan får reda på vart alla pengar går
- andras ekonomiska situation när även de börjar storhandla
- textilindustrin då bristen på textil börjar noteras pga av hög efterfrågan på klockarmband
T-fit är riktigt nice, undrar hur länge det dröjer innan det kommer till 58:an.Hade också kollat på en 58 i blå. För mig var det t-fit och mindre diameter som ledde till köpet. Inte lätt beslut dock!
Eftersom den nya 41 Metas och 54:an har fått T-Fit, känns det som att de nya 58-modellerna också borde utrustas med detta om/när de släpps. 58:an är en ikonisk modell för Tudor, och att inte inkludera T-Fit skulle vara otroligt tråkigt. Det vet de själva hoppas jag.T-fit är riktigt nice, undrar hur länge det dröjer innan det kommer till 58:an.
Verkar helt klart göra skillnad för dom som kör Ranger länken till 58an.Självklart kommer det till 58an tillslut, handlar nog om taktik/pengar tyvärr att det inte kommit än.
Tanken i sig bakom lagen är inte dålig. Om man tänker bortom mikromärken och mindre kundgrupper så är det väl bra att ex. leksaker och andra saker som säljs till barn kvalitetskontrolleras innan de når EU's inre marknad.Gudars skymning. Jag satt och läste igenom dessa nya regler, med min BB58 på handleden. Hejdå icke-EU mikromärken. Det här är ju som att vi begår Brexit från resten av världen.
Jajemän men det är den större, 41mmInte min bild, men tror att det är en Black Bay 39 (eller 36), nyare modellen, med champagnetavla. Riktigt fin!
Skulle du få för dig att avyttra den där nån dag så prova gärna att dra ett meddelande till mig. Har jag pengar på fickan vid tillfället så vet man inte vad som kan hända.Så kan det kanske vara! Jag skickade faktiskt upp den här i forumet som min första Tudor-torsdagbild för ett par veckor sen men är för dålig för att lyckas länka till det inlägget, så här kommer den igen
Jag tror inte heller T-fit kommer till nuvarande BB58 ”originalen” dvs svarta och blåa. De verkar endast inkludera det i nysläpp. Det är möjligen om Tudor släpper en ny version av BB58.T-Fit kommer IKKE til BB58 i nåværende form. Det finnes ikke empiri på at slikt skal skje. Tudor oppgraderer ikke KUN lenken. De kommer kanskje til å slippe en ny version av BB58 med nytt urverk (og nye farger og dimensjoner; tynnere) og lenke, men ikke kun lenke. Så for de som vil ha T-Fit på sin BB58, må kjøpe en Ranger og/eller en lenke fra Ranger. Fungerer 100%.
Ser verkligen asbra ut, tycker att gmt-visaren poppar mycket mer nuBlir mer och mer nöjd med bezelbytet för varje dag som går
Absolut, tror dock de flesta inom EU redan har denna typ av regler, men visst är det bra att uppdatera.Tanken i sig bakom lagen är inte dålig. Om man tänker bortom mikromärken och mindre kundgrupper så är det väl bra att ex. leksaker och andra saker som säljs till barn kvalitetskontrolleras innan de når EU's inre marknad.
Sedan i just detta fallet slår det dessvärre helt fel. Sedan är det väl snarare så att det råder en osäkerhet om vad som gäller varav många mindre företag valt att pausa till den blir tydligare. Tror inte att det på sikt kommer slå så hårt, företag som är intresserade av att sälja till kunder inom EU kommer att lösa detta.