Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du frågar mig är detta fortfarande den snyggaste tavlan moderna Tudor gjort.
Smiley rose, originalet som står sig än.
Grattis till inköpet. Kul att se 54an på läder för omväxlings skullI torsdags köpte jag denna pjäs här på forumet.
Visste från första sekunden att det var rätt beslut, nu efter en vecka tycker jag bara om den ännu mer
Riktigt fin bild du fick till
Bra fin på länk dock
Ser riktigt bra ut!
Nice! Provade häromdagen, mkt fin och otroligt bekvämt armband dessutom.Så kan det kanske vara! Jag skickade faktiskt upp den här i forumet som min första Tudor-torsdagbild för ett par veckor sen men är för dålig för att lyckas länka till det inlägget, så här kommer den igen
Vilket band och hur tar man på/av klockan?Optimalt band för desk diving.
Ger FXD lite kärlek idag
Det är väl ett velcro?Vilket band och hur tar man på/av klockan?
Ser ut som originalbandet till FXD:n, velcro-öppning. Kanonfin.Vilket band och hur tar man på/av klockan?
Tvek, gissar på att den skulle kännas liten och tjock.Tror ni det kommer en BB54 GMT??
Jag tror den skulle kunna bli riktigt lyckad för oss med små handleder och som gillar mindre klockor.
Ja det är velcro men inte original, det vill jag inte slita på i onödan så jag köpte ett liknande på AliX för ett par hundralapparSer ut som originalbandet till FXD:n, velcro-öppning. Kanonfin.
Otroligt fin.Fyllde 40 i år. Köpte en gåva till mig själv. Mycket pengar för mig att lägga på en klocka men ingen buyers remorse alls!
Kommer aldrig lämna samlingen.
Tackar! Övervägde i typ ett år på olika märke men så fort jag provade denna i butiken visste jag på en gång. Man ser verkligen kvalitets skillnad från mina mikromärke ur.Otroligt fin.
Grattis! Kul att se en 54 på läder...har funderat att köpa några nato till min. Men nu kanske blir en sån istället.I torsdags köpte jag denna pjäs här på forumet.
Visste från första sekunden att det var rätt beslut, nu efter en vecka tycker jag bara om den ännu mer
Riktigt bra val. Höll själv på länge och vägde mellan 54:an och 58:an. Till slut landade jag för egen del på 58:an pga ville ha något snäppet större än jag haft tidigare. Men valet var allt annat än lättTackar! Övervägde i typ ett år på olika märke men så fort jag provade denna i butiken visste jag på en gång. Man ser verkligen kvalitets skillnad från mina mikromärke ur.
Stor skillnad mot original?Ja det är velcro men inte original, det vill jag inte slita på i onödan så jag köpte ett liknande på AliX för ett par hundralappar
Ingen större skillnad. Det är något tjockare/styvare men inte så att det stör. Samt att färgerna skiljer lite. Det blå är något ljusare och även randen i mitten är en ljusare grå nyans (originalet är mer blågrå). Men det funkar bra ändå tycker jag.Stor skillnad mot original?
Hade också kollat på en 58 i blå. För mig var det t-fit och mindre diameter som ledde till köpet. Inte lätt beslut dock!Riktigt bra val. Höll själv på länge och vägde mellan 54:an och 58:an. Till slut landade jag för egen del på 58:an pga ville ha något snäppet större än jag haft tidigare. Men valet var allt annat än lätt