• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I torsdags köpte jag denna pjäs här på forumet.
Visste från första sekunden att det var rätt beslut, nu efter en vecka tycker jag bara om den ännu mer 😃

Bilagor

• IMG_7048.jpeg
    IMG_7048.jpeg
    415 KB · Visningar: 2
  • IMG_7046.jpeg
    IMG_7046.jpeg
    447.1 KB · Visningar: 2
  • IMG_7047.jpeg
    IMG_7047.jpeg
    437.6 KB · Visningar: 1
I torsdags köpte jag denna pjäs här på forumet.
Visste från första sekunden att det var rätt beslut, nu efter en vecka tycker jag bara om den ännu mer 😃
Grattis till inköpet. Kul att se 54an på läder för omväxlings skull 🙂

Sitter och klurar vad för läder/mockaband som skulle funka till min egen. Blir lätt att man fastnar i länk eller gummi pga praktiska skäl när man har små barn som kladdar 😃

Tackar! Övervägde i typ ett år på olika märke men så fort jag provade denna i butiken visste jag på en gång. Man ser verkligen kvalitets skillnad från mina mikromärke ur. :)
Riktigt bra val. Höll själv på länge och vägde mellan 54:an och 58:an. Till slut landade jag för egen del på 58:an pga ville ha något snäppet större än jag haft tidigare. Men valet var allt annat än lätt 😅

Tillbaka
Topp