BB58Tycker ocks
snygg
BB54?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BB58Tycker ocks
snygg
BB54?
Oj nu såg jag ljuset gjorde så den såg svart ut
Jag har inte testat 41mm men tyckte du den bars större/klumpigare än andra dykare som en sub 41mm eller omega smp?Tog verkligen förgivet att dessa 41mm var typ lika populära som BB58 men jag förstår varför sistnämnda är mer uppskattad. Tyckte 41mm satt som en klumpsten på handleden jämfört med 58an.
Tack för svar
Satt typ som min gamla sub, 116610. Därav sålde jag den också.Jag har inte testat 41mm men tyckte du den bars större/klumpigare än andra dykare som en sub 41mm eller omega smp?
Letat lite mer och det enda jubileet jag hittar på 19mm är från tidochting. Vet inte hur bra kvalitet det är på det dock så får nog bli ett Uncle StrapSer kanonfint ut.
Har själv spanat lite efter jubilee till min bb36. Inte helt enkelt att hitta till 19 mm. Det verkar huvudsakligen vara Uncle Straps som gäller.
Är vi inte färdiga med tiffany nu 2025?Nu börjar fler bilder dyka upp
Är vi inte färdiga med att klockmärken bara byter färg på en modell? Blir lite trött på att R&D verkar ha gett upp…Är vi inte färdiga med tiffany nu 2025?
Så känner jag iallafall
Lägger till att turkosa BB Chrono verkar ju vara för Inter Miami FC byter från rosa till turkosa matchställ (som det nämndes tidigare).Är vi inte färdiga med att klockmärken bara byter färg på en modell? Blir lite trött på att R&D verkar ha gett upp…
Snygg! BB36? Känns som deras motsvarighet till Rolex Explorer eller är jag ute och simmar nu?Äsch vi kör en till bild, ändå torsdag.
Mer lik OP isf.Snygg! BB36? Känns som deras motsvarighet till Rolex Explorer eller är jag ute och simmar nu?
Mitt fel, var nog den jag syftade påMer lik OP isf.
Stämmer bra! Den känns som ett mellanting mellan en op och explorer i mitt tycke. Den är lite mer livlig än dressig. Den nyare BB36 varianten är ju verkligen dressig.Snygg! BB36? Känns som deras motsvarighet till Rolex Explorer eller är jag ute och simmar nu?
Nice bezel! Var det svårt att byta eller är det bara insert man byter som på gamla Rolex GMT?GMT idag