• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000028213.jpg

Ser många fina BB54or i tråden!
Har intresset för 58:an svalnat? Själv hade jag gärna sett en uppdatering från Tudor 2025 med nya 3-link bracelet och T-fit.
Har personligen svårt att se att man byter ut länken/claspen på en modell bara sådär. Då tror jag istället man gör en helt ny BB version, likt när man släppte 54:an. Jag lägger mina pengar på att 58:an som den ser ut idag aldrig (tyvärr) kommer få t-fit

Va trist. Färgen på kronan har ju inget med funktion att göra. Har en svart BB Eta där nästan all färg på kronan fallit av. Tycker också att det adderar till charmen. Måste komma ihåg att nämna det om den behöver service snart.
Glad TT på er!
IMG_8378.jpeg

Edit:

IMG_8379.jpeg
Jäklar vad den sitter fint på!

Är det en Heritage 41?

Har personligen svårt att se att man byter ut länken/claspen på en modell bara sådär. Då tror jag istället man gör en helt ny BB version, likt när man släppte 54:an. Jag lägger mina pengar på att 58:an som den ser ut idag aldrig (tyvärr) kommer få t-fit
Aa låter rimligt men tycker det är synd att man inte får fler val. Jag vill ha 5-link till black bay men vill inte ha monochrome

BB58 med metas-verk, ny länk och t-fit. Skulle kunna hända🤓

Glömt att posta i tråden att man är med ny tudor igen. Prima monochrome köpt från forumsponsorn krons. Äntligen har de lyckats hyvla av 41orna lite tunnare så att man slipper den beryktade ”väggen”. Sitter perfekt, bär ganska smått och är inte topptung alls. Klockrent. 😍
IMG_5096.jpeg

BB58 med metas-verk, ny länk och t-fit. Skulle kunna hända🤓
Känns nästan som att det är mer än något som skulle kunna hända, känns nästan som givet att de uppdaterar den till Metas-verk snart. Och i samband med det kan de passa på att göra mer eller mindre uppdateringar på annat, länk(ar) tavlor eller whatever för att göra det till en mer spännande release.

Känns nästan som att det är mer än något som skulle kunna hända, känns nästan som givet att de uppdaterar den till Metas-verk snart. Och i samband med det kan de passa på att göra mer eller mindre uppdateringar på annat, länk(ar) tavlor eller whatever för att göra det till en mer spännande release.
En monokrom BB58 med jubile och nya låset. Ta mina pengar Tudor 🤩

Nån som har köpt ett bezel insert från steelreef till BB58? Jag tycker att både seagreen och espresso ser riktigt snygga ut men dom har så dåligt med bilder och jag hittar typ inga bilder från någon som faktiskt har köpt ett någonstans och monterat på sin klcoka, vore kul att se hur färgerna ser ut på "riktiga" bilder

Nån som har köpt ett bezel insert från steelreef till BB58? Jag tycker att både seagreen och espresso ser riktigt snygga ut men dom har så dåligt med bilder och jag hittar typ inga bilder från någon som faktiskt har köpt ett någonstans och monterat på sin klcoka, vore kul att se hur färgerna ser ut på "riktiga" bilder
Jag har som sagt ett svart insert monterat på min GMT. Kan inte uttala mig om färgerna men tänker att du kanske är intresserad av att höra att jag anser att själva kvaliteten är 10/10 och jag upplever att de är lika fina som original-insertet.

Bilder tidigare i tråden

Tillbaka
Topp