• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dubbeltrubbel
IMG_8815.jpeg
Sub + tropic = sant

Har en BB58 som jag köpte 2022. Då fick man vänta några månader innan samtal från AD. Hur är det idag, finns dom ofta inne eller är det fortfarande väntetid?

Har en BB58 som jag köpte 2022. Då fick man vänta några månader innan samtal från AD. Hur är det idag, finns dom ofta inne eller är det fortfarande väntetid?
Beror nog kanske lite på vilken 58:a du vill ha?! Men det är väl ingen idag som det är särskilt stor väntetid på? Kolla med t.ex @Nymans Ur 1851 Västerås de brukar kunna ha ett gäng olika 58: or inne titt som tätt tycker jag

Var inne på Krons för någon månad sen och då fanns bb54 att köpa direkt i butik. Har svårt att se att 58:an är annorlunda. Möjligtvis någon enstaka månad om du timar det när de inte har någon inne just där och då

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp