Du kommer inte ångra dig!!Ska fan ta och beställa en nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer inte ångra dig!!Ska fan ta och beställa en nu
Bra timat!#torsdag
![]()
Var beredd. Tredje konsertenBra timat!![]()
Ajajaj, klockan ser ut att gå 25min fel. Garantiärende...#torsdag
![]()
Blev det nån beställning?Ska fan ta och beställa en nu
Datumhjul på och jag är på![]()
54 GMT, kom igen nu Tüdor!
Det blev det. Det kommer bli en fin konfiguration tillsammans med ett jubilee band från Forstner.Blev det nån beställning?
Låter hur grymt som helst. Posta mycket bilder sen! Spänd på vad du tycker.Det blev det. Det kommer bli en fin konfiguration tillsammans med ett jubilee band från Forstner.
AbsolutLåter hur grymt som helst. Posta mycket bilder sen! Spänd på vad du tycker.![]()
Förstår tanken, men jag och ovanstående har aldrig kommit bra överens (klockan då, inte du
Helst helt utan gilt men åtminstone på bezeln. Hade varit riktigt fin. Dock lär det vara svårt att hålla en bb54 GMT lika tunn.![]()
54 GMT, kom igen nu Tüdor!
Kan rekommendera blått Velcro från Abanen till den där om du inte har koll på det redan![]()
Trevlig helg![]()
Kan rekommendera blått Velcro från Abanen till den där om du inte har koll på det redan
Bild från arkivet!
![]()
Håller med om att originalbandet är grymt. Men det är kul att ha lite att variera med, plus att man vill spara på det lite kanske.Tack för tipset.Är dock svag för original marine nationale bandet. Rent estetiskt dock så håller jag med om att ett blått band passar bra ihop.
Ja hållbarheten på kardborren känns ju tveksam i längden.Håller med om att originalbandet är grymt. Men det är kul att ha lite att variera med, plus att man vill spara på det lite kanske.