Länge varit sugen på detta oyster till min BB58’a men såg just att själva länkarna som är upp och ner om man jämför med original länken och nu kan jag inte se något annat än just det haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag Tappade min aquaracer efter ett hopp i plurret i italien två år sen. Tillfällig panik tills en vänlig själ ploclade upp den några meter ned...Bara en fråga här.... har du eller någon du känner någonsin tappat en klocka för att bandstiftet lossnat? (Och då menar jag undantaget att man köpt fel typ av bandstift på wish el dyl)
Förjäkla porriga bilderHjälpt pappa lägga i båten idag klockan följde såklart med
![]()
![]()
Ajfan tur du fick upp den igen!Jag Tappade min aquaracer efter ett hopp i plurret i italien två år sen. Tillfällig panik tills en vänlig själ ploclade upp den några meter ned...
Tack vad snällt sagtFörjäkla porriga bilder
Önskar att jag kunde få något att se sådär snyggt ut när jag fotade
Jag köpte både model j och model o samtidigt. Oysterlänken fick lämna ganska snabbt eftersom jag tyckte att den kändes billigare. Dessutom gillade jag inte alls stretchlänken. Den andra har jag använt väldigt mycket och gillar den skarpt. Jag trodde när jag köpte dem att det skulle bli precis tvärtom.Länge varit sugen på detta oyster till min BB58’a men såg just att själva länkarna som är upp och ner om man jämför med original länken och nu kan jag inte se något annat än just det haha.
![]()
![]()
Stort grattis! Jag tycker att Royal är en riktigt trevlig modell i Tudors katalogHaft mina tankar på en sån här i snart ett år.
Provat några black bay varianter men saknat en Tudor i lådan ett tag så plockade upp denna preowned idag. Riktigt nöjd!![]()
Tack för din input. Lutar lite åt Unclestraps Senator länk just nu, billigare samt att man kan använda sig av original spännet då man kan flytta över den.Jag köpte både model j och model o samtidigt. Oysterlänken fick lämna ganska snabbt eftersom jag tyckte att den kändes billigare. Dessutom gillade jag inte alls stretchlänken. Den andra har jag använt väldigt mycket och gillar den skarpt. Jag trodde när jag köpte dem att det skulle bli precis tvärtom.
Nu har du ju köpt den där rätt nyligen och därmed också valt 36 rätt nyligen.Trevlig helg allas
Kom ihåg att ställa om klockorna imorgon.
![]()
![]()
Är Forstners Model O en sån länk som stretchar/expanderar? Eller vad menade du med stretchlänken?Jag köpte både model j och model o samtidigt. Oysterlänken fick lämna ganska snabbt eftersom jag tyckte att den kändes billigare. Dessutom gillade jag inte alls stretchlänken. Den andra har jag använt väldigt mycket och gillar den skarpt. Jag trodde när jag köpte dem att det skulle bli precis tvärtom.
Sista länken vid spännet är fjäderbelastat typ så den stretchar vid behov.Är Forstners Model O en sån länk som stretchar/expanderar? Eller vad menade du med stretchlänken?
Gissar att du menar mellan 36 och 39?Nu har du ju köpt den där rätt nyligen och därmed också valt 36 rätt nyligen.
Men vilken tycker du är bäst, 36 eller 38?