Är det klart när den nya släpps? Och är det någon som vet produktionstiden för den svarta? Det blev en väldigt kort run av den.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Juni/Juli hörde jag för nya. Den gamla ska enligt uppgift från olika AD internationellt ha slutat tillverkas. Mao är man ägare till en sällsynt raritet i Rolex/Tudor-sammanhang med så kort produktionstid!Är det klart när den nya släpps? Och är det någon som vet produktionstiden för den svarta? Det blev en väldigt kort run av den.
Det är fan riktigt cool.Juni/Juli hörde jag för nya. Den gamla ska enligt uppgift från olika AD internationellt ha slutat tillverkas. Mao är man ägare till en sällsynt raritet i Rolex/Tudor-sammanhang med så kort produktionstid!![]()
Tror det där är en mid size dvs 36mm och inte 38mmHur är det med 38 mm subar prismässigt? Såg denna för 14k men har dålig koll på var dessa brukar ligga i pris. Verkar ju isåfall vara mycket klocka för slantarna men den kanske inte är något att ha?
http://www.blocket.se/stockholm/Tag_Heuer__Tudor__Longines_och_Oris_66140710.htm?ca=11&w=1
Ok, det är nog lite väl litet. Tack!Tror det där är en mid size dvs 36mm och inte 38mm
Håller med. Ser kasst ut! Tyckte verkligen inte tudor levererade något extraordinärt i årVet inte om det diskuterats men proportionerna är ju helt skeva på den här.
Bred mellan kl 9-3 och för smal länk
![]()
Håller med. Ser kasst ut! Tyckte verkligen inte tudor levererade något extraordinärt i år
Hur ställer ni er i förhållande till första generationens black bay vs nya generationens black bay? Är det någon som kommer att uppgradera?
Jag håller generation ett väldigt mycket högre än nya Black Bay, detta trots in--house verk. Nya länken gör det inte för mig, sedan tycker jag att det är väldigt tråkigt att rosloggan försvinner & ersätts av skölden. Proportionerna blir dessutom annorlunda.
Smiling Black Bay.Håller helt med dig och inte pga att jag äger en gen 1. Jag gillar även texten "rotor self winding" som böjs på tavlan. Nya är tristare.
Hur ställer ni er i förhållande till första generationens black bay vs nya generationens black bay? Är det någon som kommer att uppgradera?
Jag håller generation ett väldigt mycket högre än nya Black Bay, detta trots in--house verk. Nya länken gör det inte för mig, sedan tycker jag att det är väldigt tråkigt att rosloggan försvinner & ersätts av skölden. Proportionerna blir dessutom annorlunda.
Det ska bli intressant att se vad som händer med första generationens Black Bay om något år framöver, speciellt den svarta som blev otroligt populär & med vad som får anses som en kort produktionstid.Kan bara hålla med. Enda detaljen jag gillar på nya är kronan (samma som på Heritage Ranger) med en graverad ros. Men tavlan och länken är tyvärr ett klart minus.
Det ska bli intressant att se vad som händer med första generationens Black Bay om något år framöver, speciellt den svarta som blev otroligt populär & med vad som får anses som en kort produktionstid.
Är ju framförallt rosen som är uselt att de tog bort samt texten. Annars hade jag nog gillat nya.Hur ställer ni er i förhållande till första generationens black bay vs nya generationens black bay? Är det någon som kommer att uppgradera?
Nej, verkligen inte... Den svarta har växt på mig i alla fall, den saken är säker. Otroligt tuff på nato dessutom. Jag har tidigare rullat som OWG med 116610LN, då har en Tudor Black Bay känts överflödig, väldigt snarlika klockor i vad som upplevs som samma storlek. Nu rullar jag fortfarande på med sub, 14060M & för min del skulle en Black Bay kunna komplettera väldigt bra.Börjat bli sugen på en svart... Men har en röd, som jag verkligen inte vill sälja. Är man konstig om man har bägge??![]()
Gillar du det den fejknitade länken? Där tog det tyvärr tvärstopp för min del. Jag gillar hela heritage-linjen, med inspiration från sina föregångare, men det går till en viss gräns. Den gränsen trampades över just där, tyvärr. Det fyller ingen funktion, alls.Är ju framförallt rosen som är uselt att de tog bort samt texten. Annars hade jag nog gillat nya.
Hmm fejknitad, har missat en springande punkt här känner jagGillar du det den fejknitade länken? Där tog det tyvärr tvärstopp för min del. Jag gillar hela heritage-linjen, med inspiration från sina föregångare, men det går till en viss gräns. Den gränsen trampades över just där, tyvärr. Det fyller ingen funktion, alls.
undrar hur det blir med den röda också, trots att det producerats så många. tänkte mest pga att det är den första.Det ska bli intressant att se vad som händer med första generationens Black Bay om något år framöver, speciellt den svarta som blev otroligt populär & med vad som får anses som en kort produktionstid.
Men vad fan. Nu får du sluta surfa under en sten.Hmm fejknitad, har missat en springande punkt här känner jagtrodde den var äkta och verkar skickligt ha undgått om folk diskuterat detta...
Black Bay är fantastisk överlag. Om tio år är säkert den första generationen väldigt eftertraktad oavsett färg.undrar hur det blir med den röda också, trots att det producerats så många. tänkte mest pga att det är den första.
jag måste vara sämst då, för jag hittar inget på detMen vad fan. Nu får du sluta surfa under en sten.![]()
Men vad fan. Nu får du sluta surfa under en sten.![]()
jag måste vara sämst då, för jag hittar inget på det![]()
alltså jag har inte ens sett länkenInte ensam alltsålite skämigt ändå minst sagt haha
Jösses vad läcker. Får man fråga vad det är för referens på den?Lever en dag före!![]()
Är en jumbo 7024!Jösses vad läcker. Får man fråga vad det är för referens på den?