Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörde jag "tvåraders"Har också en "tvåraders", keeper for life
Grattis!
Vad menas med "tvåraders" om man får fråga? Texten "200m Submariner" på undre delen av tavlan?Hörde jag "tvåraders"
![]()
Korrekt.Vad menas med "tvåraders" om man får fråga? Texten "200m Submariner" på undre delen av tavlan?
![]()
Äntligen fått tillbaka min Hydronaut efter en månad på service. Känns så JÄVLA bra![]()
Gratulerar. Snyggt valSådär, efter många års suktande, lurkande på forum och en del sparande blev det äntligen dags att köpa en "riktig" klocka. Jag har velat mellan Speedmaster pro och en svart Black Bay. När jag hörde att black bayen skulle uppgraderas och då jag gillade den nuvarande mer bestämde jag mig att det fick bli en BB. När jag ändå var i huvudstaden förra helgen passade jag på att köra en runda bland urmakarna. Valet föll till slut på Nymans som gav bra service och ett pris som jag kände mig nöjd med. En minst sagt härlig känsla att komma ut från butiken med en påse i handen![]()
![]()
Extremt bra val! Har själv en sådan och är grymt nöjdSådär, efter många års suktande, lurkande på forum och en del sparande blev det äntligen dags att köpa en "riktig" klocka. Jag har velat mellan Speedmaster pro och en svart Black Bay. När jag hörde att black bayen skulle uppgraderas och då jag gillade den nuvarande mer bestämde jag mig att det fick bli en BB. När jag ändå var i huvudstaden förra helgen passade jag på att köra en runda bland urmakarna. Valet föll till slut på Nymans som gav bra service och ett pris som jag kände mig nöjd med. En minst sagt härlig känsla att komma ut från butiken med en påse i handen
![]()
Extremt bra val! Har själv en sådan och är grymt nöjdI mitt tycke många strån vassare än Speedmaster pro!
Och en bild på min:
![]()
Ja klockan är galet fin. Och den passar med så många band och naton att man blir tokigDen där är riktigt bra![]()
Respekterar din åsikt men håller ej med. Den varma färgen från den svarta kombinerat med den röda triangeln är oslagbart!Jävligt snygga bayar men blå versionen är coolast![]()
Ja klockan är galet fin. Och den passar med så många band och naton att man blir tokigBeslutsångest...
Det är precis vad som sitter på just nuTycker att Tudors egna textilstrap är absolut bäst på Black Bay!
Tack! Jag är också väldigt nöjd och det känns som en väldigt mångsidig klocka. Nu börjar man ju direkt tänka på vad nästa klocka ska bli. Fan också.Extremt bra val! Har själv en sådan och är grymt nöjdI mitt tycke många strån vassare än Speedmaster pro!
Det bästa är ju när man funderar på klockor man ännu inte har...Tack! Jag är också väldigt nöjd och det känns som en väldigt mångsidig klocka. Nu börjar man ju direkt tänka på vad nästa klocka ska bli. Fan också.
Riktigt fin! En klocka som bara kommer att bli snyggare och snyggare med åren...!Sådär, efter många års suktande, lurkande på forum och en del sparande blev det äntligen dags att köpa en "riktig" klocka. Jag har velat mellan Speedmaster pro och en svart Black Bay. När jag hörde att black bayen skulle uppgraderas och då jag gillade den nuvarande mer bestämde jag mig att det fick bli en BB. När jag ändå var i huvudstaden förra helgen passade jag på att köra en runda bland urmakarna. Valet föll till slut på Nymans som gav bra service och ett pris som jag kände mig nöjd med. En minst sagt härlig känsla att komma ut från butiken med en påse i handen
![]()
eller hur! stackars mina bandhorns baksida säger jag bara... det har hänt att jag haft 2-3 olika band samma dag, haha. har blivit riktigt vass på att få av/på länk iafJa klockan är galet fin. Och den passar med så många band och naton att man blir tokigBeslutsångest...
Haha precis samma här! Länkbyte på under minuteneller hur! stackars mina bandhorns baksida säger jag bara... det har hänt att jag haft 2-3 olika band samma dag, haha. har blivit riktigt vass på att få av/på länk iaf![]()