• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Känns som baby bay kommer bli nästa KS-hype, alla ska ha en!
Vad tror ni?
image.jpeg

Jag är riktigt sugen. Men om den som många säger kommer lägga sig runt 30k med länk så väljer jag nog en beggad exp1 istället...

Skulle hålla koll på k&s här på ks. Brukar ligga uppe för relativt bra pris där :)

Tack, jag håller koll på K&S hela tiden, även blocket och tradera. Kommer även åka till spanien inom en månad så ska ta mig förbi en AD och se vad de kan erbjuda för pris där. Men om ni har någon erfarnhet eller läst något om denna hemsida så får ni gärna skriva det. Hittar ytterst lite info om den vilket får mig att tveka såklart.

• Like
Reactions: joF
Tack för tipset. Tycker dock inte riktigt det känns prisvärt :)
Inte mycket att välja på om du vill ha ett MN inspirerat band till din Tudor. Jag har iaf inte hittat något alternativ. Å andra sidan är väl 45€ ingenting om man vill ha just den känslan. Tror inte det MN inspirerade bandet som Tudor har tagit fram till den nya Black Bay Bronze är billigare;)

Inte mycket att välja på om du vill ha ett MN inspirerat band till din Tudor. Jag har iaf inte hittat något alternativ. Å andra sidan är väl 45€ ingenting om man vill ha just den känslan. Tror inte det MN inspirerade bandet som Tudor har tagit fram till den nya Black Bay Bronze är billigare;)

Finns ju en nasare här på KS som ibland kränger MN-band för eget förädlande, till vettigare pris :angel:

Tillbaka
Topp