Tack för tipset. Tycker dock inte riktigt det känns prisvärt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset. Tycker dock inte riktigt det känns prisvärt
...Allt är relativt. Vad kostar det att söka upp och bli kompis med en fransk fallskärmshoppare?Tack för tipset. Tycker dock inte riktigt det känns prisvärt![]()
Det är vänskapsprocessens resa som räknas Thomas!...Allt är relativt. Vad kostar det att söka upp och bli kompis med en fransk fallskärmshoppare?
Skulle hålla koll på k&s här på ks. Brukar ligga uppe för relativt bra pris därJag är ganska sugen på att köpa mig en Blå BB som första riktiga klocka. Har ni någon erfarenhet av denna sida som verkar sälja den relativt billigt? http://www.mallofthewatch.com/product/tudor-heritage-black-bay-41mm-5/
Känns som baby bay kommer bli nästa KS-hype, alla ska ha en!
Vad tror ni?![]()
Skulle hålla koll på k&s här på ks. Brukar ligga uppe för relativt bra pris där![]()
Det var väl 25800 ca enligt RobJag är riktigt sugen. Men om den som många säger kommer lägga sig runt 30k med länk så väljer jag nog en beggad exp1 istället...
Det lät bättreDet var väl 25800 ca enligt Rob
Det står i tråden om Black Bay bronzeDet lät bättreHar bara läst baseltrådar och läst lite olika priser...
så vacker klocka framtida klocka![]()
Lovade som sagt en bild på Pelagosen! På bussen på väg till jobbintervju![]()
grym dinkaKänns skönt att äntligen vara en stolt ägare till en Tudor-klocka.
![]()
grymt!Semester med dykaren:
![]()
förstår dig vacker klockaLivet är bra...
![]()
vackerHar en Pelagos som jag hafte ett par veckor nu och är mycket nöjd med den, sköt stealthy look iom titan och matt vridring![]()
Mvh
Ola G
rikgit fin dinka synd bara att man inte har ekonomin för en pelagos:/Är mäkta imponerad av denna. Burits i över ett dygn på nato.
Kanske den coolaste klockan runt 30k. (nypris)
![]()
![]()
![]()
2 rikgit fina klockor men hade jag fått välja hade det blivit pelagosenVäcker liv i tråden med en duo
![]()
Skickat från min Commodore 64
Klart du ska ha en Pelagos!
beauty
![]()
Skickat från min Commodore 64
grymt!Kände att det var på sin plats med ett par bilder såhär på fredagseftermiddagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha använd multicitat så blir det enklare
tack som sagt fortfarande ny XDHaha använd multicitat så blir det enklare![]()
Inte mycket att välja på om du vill ha ett MN inspirerat band till din Tudor. Jag har iaf inte hittat något alternativ. Å andra sidan är väl 45€ ingenting om man vill ha just den känslan. Tror inte det MN inspirerade bandet som Tudor har tagit fram till den nya Black Bay Bronze är billigareTack för tipset. Tycker dock inte riktigt det känns prisvärt![]()
Inte mycket att välja på om du vill ha ett MN inspirerat band till din Tudor. Jag har iaf inte hittat något alternativ. Å andra sidan är väl 45€ ingenting om man vill ha just den känslan. Tror inte det MN inspirerade bandet som Tudor har tagit fram till den nya Black Bay Bronze är billigare![]()
Men inte gröngulaFinns ju en nasare här på KS som ibland kränger MN-band för eget förädlande, till vettigare pris![]()