Hahaha...Kanske nästa gång om vi har tur![]()
Beställde faktiskt av Erika, såg henne på @Watchistry s insta. Gillar hur hon sytt dem och fått till spänne. Får nästa vecka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha...Kanske nästa gång om vi har tur![]()
Hahaha...
Beställde faktiskt av Erika, såg henne på @Watchistry s insta. Gillar hur hon sytt dem och fått till spänne. Får nästa vecka!
haha någon som har ångest??Tycker att alla ska släppa sina gamla skrotiga vintage subs och sälja dom billigt och satsa på de nya modellera![]()
Tycker att alla ska släppa sina gamla skrotiga vintage subs och sälja dom billigt och satsa på de nya modellera![]()
Köp tillbaka tudorn från Tobias så kan han köpa min aphaha någon som har ångest??
![]()
Tudorgänget!
Planerar att göra er sällskap. Har en prisfråga, och tänkte att det går antagligen snabbare att få svar här än i "rimligt-pris-tråden".
Iallafall: En 79090, blått inlägg och tavla i fint skick. Vad är ett rimligt pris? Inga tillbehör. Något jag bör veta? Stämmer blå+blå osv? Snabbast svar vinner typ. Tack!
Ingenting har ju hänt med gen 1 Pelagos begagnade priser så du kan nog vara lugnÄger en black bay och nu när den släpps med inhouseverk undrar jag om det rent prismässigt är smartast att sälja den nu? Vill egentligen inte sälja den, men om den på sikt kommer tappa i värde så känns det lite beiget
Äger en black bay och nu när den släpps med inhouseverk undrar jag om det rent prismässigt är smartast att sälja den nu? Vill egentligen inte sälja den, men om den på sikt kommer tappa i värde så känns det lite beiget
Jag gissar på att priset går ner lite till en början iaf för att sedan stabiliseras. Sälj klockan om du inte är nöjd med den, behåll den om det är en klocka du älskar.Äger en black bay och nu när den släpps med inhouseverk undrar jag om det rent prismässigt är smartast att sälja den nu? Vill egentligen inte sälja den, men om den på sikt kommer tappa i värde så känns det lite beiget
Håller med, har sett en Pelagos för under 20kJag gissar på att priset går ner lite till en början iaf för att sedan stabiliseras. Sälj klockan om du inte är nöjd med den, behåll den om det är en klocka du älskar.
Jag tycker mig se att Pelagos gen 1 sjunker mer i andrahandsvärde än gen 2?
Håller med, har sett några Pelagos för 19 papp
Snart sommar igen
![]()
Finns alltid prutmån oavsett ny eller gammal modell. Efterfrågan och vem du är brukar väl styra hur mycket.När de nya BB kommer, tror ni de utgående modellerna kommer gå ner i pris hos AD eller tror ni möjligheten för prutning blir bättre? Någon som varit med tidigare när nya modeller kommer in, hur brukar det gå till prismässigt? Vill AD bli av med de gamla eller håller dom stenhårt fast i det vanliga priset?
visst är den? Speciellt när solen träffar den vid nedgångÄntligen med i Tudor-familjen
Den är magisk!
![]()