• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Thursday it is...
ranger.jpg

Ha en fin helg allihop!

/B

Gissar att det är någon, eller tom flera här, som har testat både pepsi GMT och Chrono.
Jag har gått och blivit svag för chronon, men oroar mig för att den är för tjock.

Har haft en pepsi och sålde pga detta. Någon med inputs? Bärs de ungefär lika? Upplever man skillnad på de 0,2mm?

Tacksam för er info! 👍🏻

Gissar att det är någon, eller tom flera här, som har testat både pepsi GMT och Chrono.
Jag har gått och blivit svag för chronon, men oroar mig för att den är för tjock.

Har haft en pepsi och sålde pga detta. Någon med inputs? Bärs de ungefär lika? Upplever man skillnad på de 0,2mm?

Tacksam för er info! 👍🏻
Jag har bägge och dom bärs helt lika. Köper du en ny chrono så ger 5-link med t-fit en lite nättare upplevelse.

Grattis! Tycker den är grymt lyckad :) Hur känns den på armen?

Sist jag hade full carbon var en AP diver 15703AU & det väll inte rättvist att jämföra med. Men mot en vanlig BB Chrono känns den lätt och med det här bandet var de de lätt att hitta perfekt läge.

Tillbaka
Topp