• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ni som har haft BB på länk och en vanlig sub
Känns det som enorm skillnad i storlek?
BBn är större.

Tänker du 5 eller 6-siffrig sub? BBn är bra mycket fläskigare än 5 siffriga, gällande 6-siffriga är den klart biffigare/större men inte lika stor skillnad som äldre generationer.

• Like
Reactions: joF
BBn är större på alla sätt och vis.

Tjockleken skiljer inte så mycket, men eftersom den är plattare på baksidan (alltså "hela klockan" är lika tjock) upplevs den rätt mycket tjockare tycker jag.
Men även länken är ju både bredare och ger mycket större intryck.

Dock är inte BBn för stor. Men frågan var i jämförelse mot en sub

Föredrar ni röd,blå eller svart ? :)
Jag tycker svart är helgrym. Min favorit lätt.

Tudor-Black-Bay-Black-wrist-1.jpg

Men ärligt talat så om det är en grej jag önskar att dom kunde ändra på är det just storleken. Ur ett rent storleksperspektiv föredrar jag Sub.
Håller helt med. Den är liiiiite för stor. Eller större än den hade behövt vara i alla fall.

Tog av min länk och satte på Natot och det hjälpte mycket!

Hej
Har börjat snegla på Tudor Oysterdate Big block. Är det någon därute som sitter på kunskap om denna, o varför det skulle kunna vara ett vettigt köp, eller inte.Gärna prisbild också. Tack på förhand:)

Tillbaka
Topp