• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

20160501_161512.jpg

Haha jäklar vilken suddig bild. Älskar black Bay på en solig dag.

sitter och funderar på allvar att sälja min samling för att få råd med en tudor black bay, eller en christopher ward c60 600 och en steinhart, men känns som det ligger "mer" i att ha en tudor. sen vet jag inte hur allvarligt det är men läste idag på någon klocktråd att det börjat dyka upp fakes på black bay, behöver man vara orolig när man köper begagnat nu? tänker nog ändå att släppa med den man köper av till typ kaplans för en värdering när det är 20 TKR det gäller :)
Kör på en Tudor istället. Dyker upp här relativt ofta på K&S

Någon annan som märkt att tudornatot sliter på baklocket?
Fick se alla dessa prickar när jag plockade av natot.
image.jpeg

Känns som en omöjlighet att textil ska slita stål. Det måste ha fastnat lim eller dylikt på ditt baklock :)
Tudornatot är ju av nylon vad jag förstår. Jag har inte märkt av några märken dock men haft min BB på natot bara några veckor i och för sig.

• Like
Reactions: joF
Känns som en omöjlighet att textil ska slita stål. Det måste ha fastnat lim eller dylikt på ditt baklock :)
Säger inte det är så i just detta fall men nato sliter på bakboetten. Det är inte nylonet i sig utan skräp som kommer i mellan och som fungerar som slipmedel. Googla på militärur som används länge på nato och se. MN- och Milsub-samlarna betalar säkert hög premium för såna "defekter":D

Såja. Black Bayen är den som klätt dig bäst hittills enligt mig.
Och alla dina bilder på din röda var det som fick mig att köpa min.

Behåll nu!
Tack. Riktigt snällt sagt! Får uppdatera tråden med lite bättre bilder på denna så småningom. Tanken är att den ska stanna över sommaren iaf och få en kompis i tvåton att dela handledstid med. BB och rolle gmt kan nog vara de mest mångsidiga och bästa vardagsklockorna som finns. :)

Tack. Riktigt snällt sagt! Får uppdatera tråden med lite bättre bilder på denna så småningom. Tanken är att den ska stanna över sommaren iaf och få en kompis i tvåton att dela handledstid med. BB och rolle gmt kan nog vara de mest mångsidiga och bästa vardagsklockorna som finns. :)
Ja fan. Black Bayen är en fullträff!

Den blåa är riktigt fin också. Lånade en sådan en vecka innan jag köpte min röda.

GMT Pepsi är grym och testat många gånger. Men den får det inte att rycka lika mycket i grenen som BBn hehe.

Tillbaka
Topp