Såg den igår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den igår![]()
Vad är det för tavla på den där? Någon sorts kolfiber?Hydronauten tjänstgör![]()
Stämmer braVad är det för tavla på den där? Någon sorts kolfiber?
Pelagos 39 vs Black Bay 54
Ni som haft båda, vad säger ni? Vilken tyckte ni var bekvämast? Och om ni sålt båda, vilken skulle ni köpa igen?
Pelagos 39 vs Black Bay 54
Ni som haft båda, vad säger ni? Vilken tyckte ni var bekvämast? Och om ni sålt båda, vilken skulle ni köpa igen?
Grattis!Det finns två dagar på året som jag är hård på vilken klocka som pryder handleden: den ena är julafton och då är det Morfars gamla Zenith i guld som gäller och sen min födelsedag och då är det min Tudor BBBBB som gäller
![]()
Grattis på dagen!Det finns två dagar på året som jag är hård på vilken klocka som pryder handleden: den ena är julafton och då är det Morfars gamla Zenith i guld som gäller och sen min födelsedag och då är det min Tudor BBBBB som gäller
![]()
Tack o bockGrattis på dagen!
Just det, det är TT! Tur att rätt klocka satt på då. Ett snabbt skott innan bilfärd får det bli
![]()
Skulle aldrig ha tänkt på den där kombon, riktigt riktigt braDet blev en P01 till slut. Sitter oförskämt bra på ett CNS Marine Nationale-band.
![]()
![]()
Jag har sålt en Pelagos 39 och två Black Bay 54. Jag skulle inte köpa någon av dem igen, inte för att de är dåliga eller så, utan för att bägge har olika element som inte faller mig i smaken. Av de båda fann jag BB54 klart bekvämast. P39 fick jag aldrig till länken på och dess clasp är bedrövlig. Av samtliga Pelagos finner jag 39:an minst intressant (för vad det är värt: FXD är bäst).Pelagos 39 vs Black Bay 54
Riktigt cool lösning!Det blev en P01 till slut. Sitter oförskämt bra på ett CNS Marine Nationale-band.
![]()
![]()