Lukas641
Basic
Vill du berätta vad det var du inte gillade med 54:an?Jag har sålt en Pelagos 39 och två Black Bay 54. Jag skulle inte köpa någon av dem igen, inte för att de är dåliga eller så, utan för att bägge har olika element som inte faller mig i smaken. Av de båda fann jag BB54 klart bekvämast. P39 fick jag aldrig till länken på och dess clasp är bedrövlig. Av samtliga Pelagos finner jag 39:an minst intressant (för vad det är värt: FXD är bäst).
