XTRMNTR
Basic
Sjukt snygg, måste ta mig till Hufudstaden och se den live.Ranger 36![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg, måste ta mig till Hufudstaden och se den live.Ranger 36![]()
Sjukt snygg, måste ta mig till Hufudstaden och se den live.
Ingen gillar en härmapa. Växer det organiskt, så visst. Men att det ska lanseras av Tudor ser jag som i princip otänkbart. De har ju inte heller den jargongen i sociala medier liksomOmega erkjente at konseptet #speedytuesday ble etablert i sosiale medier. Hvorfor gjør ikke Tudor the samme med #tudorthursday? Burde jo være en fin marketing sak...
Tror det där är den enda klockan med vit urtavla jag tycker är snygg. Men beställde själv en Ranger med svart tavla igår.Sjukt snygg, måste ta mig till Hufudstaden och se den live.
Finns ganska gott om snygga vintage-klockor med vit urtavla. Tudor Chrono Panda, Daytona, Omega SMP samt flertal modeller av SG tycker jag är snygga med vita urtavlor.Tror det där är den enda klockan med vit urtavla jag tycker är snygg. Men beställde själv en Ranger med svart tavla igår.
Är inte förtjust i någon av dem du nämner, men en del av mig ångrar att jag inte beställde den vita Rangern istället.Finns ganska gott om snygga vintage-klockor med vit urtavla. Tudor Chrono Panda, Daytona, Omega SMP samt flertal modeller av SG tycker jag är snygga med vita urtavlor.
Hade mer än gärna sett en Pelagos FXD med vit urtavla och texten Pelagos i rött
Alle hermer jo etter alle allerede i klokkeindustrien.Ingen gillar en härmapa. Växer det organiskt, så visst. Men att det ska lanseras av Tudor ser jag som i princip otänkbart. De har ju inte heller den jargongen i sociala medier liksom
Hur länge har du haft den? Går lite i tankarna själv om man ska testa den. Urtavlan ser väldigt vit ut på bilder i alla fall.Enkel och basic på alla sätt men jag gillar den skarpt.
Hade jag fått 30% rabatt och ändå tänkt använda den som en beater hade jag inte brytt mig.![]()
Jag köpte en FXD “Red Bull” med bra rabatt (30%). I butiken tyckte jag mig se en repa när jag kollade på klockan. Säljaren sa att det bara var plasten och att det skulle försvinna när man tog bort den.
Jag hade min dotter med mig och var lite distraherad, så jag tänkte inte så mycket mer på det. Fick klockan avplastad i lådan.
När jag kom hem såg jag att det faktiskt är en liten, liten “dent”/märke i den. Tanken är ju att detta ska vara en beater, så slitage kommer man ju få, och jag vill ju gärna ha klockan – särskilt med tanke på rabatten.
Samtidigt vill man ju ändå ha den där nykänslan ett tag… men de här kanske blir repiga ganska snabbt ändå?
Vad hade ni gjort i min sits? (Ser för övrigt värre ut på bild än i verkligheten.)
Hur länge har du haft den? Går lite i tankarna själv om man ska testa den. Urtavlan ser väldigt vit ut på bilder i alla fall.
Ja, det får nog bli så. Verkar ju vara ganska mjukt material ändå. Trodde det var lite som ceramiskt, repfria, men verkar mjukare!Hade jag fått 30% rabatt och ändå tänkt använda den som en beater hade jag inte brytt mig.
Finns ganska gott om snygga vintage-klockor med vit urtavla. Tudor Chrono Panda, Daytona, Omega SMP samt flertal modeller av SG tycker jag är snygga med vita urtavlor.
Hade mer än gärna sett en Pelagos FXD med vit urtavla och texten Pelagos i rött
Fan jag tar den!!
Boetten är väl i plast så det lär bli märken rätt lätt på den? Jag hade nog inte brytt mig om det iom att priset var så pass bra.![]()
Jag köpte en FXD “Red Bull” med bra rabatt (30%). I butiken tyckte jag mig se en repa när jag kollade på klockan. Säljaren sa att det bara var plasten och att det skulle försvinna när man tog bort den.
Jag hade min dotter med mig och var lite distraherad, så jag tänkte inte så mycket mer på det. Fick klockan avplastad i lådan.
När jag kom hem såg jag att det faktiskt är en liten, liten “dent”/märke i den. Tanken är ju att detta ska vara en beater, så slitage kommer man ju få, och jag vill ju gärna ha klockan – särskilt med tanke på rabatten.
Samtidigt vill man ju ändå ha den där nykänslan ett tag… men de här kanske blir repiga ganska snabbt ändå?
Vad hade ni gjort i min sits? (Ser för övrigt värre ut på bild än i verkligheten.)
Snygg! Dock känns ljusa visare och markörer både mer realistiska och snyggare. Blir svårt med lume om dom är svarta.
Gemini lyssnar inte på allt mam ber den om. Jubileums-edition där markering nr 26 (Gemini tolkade det som nr 25...) är markerad röd pga av 100 årFan jag tar den!!
Jo, jag vet. Hade önskat göra justeringar via dator (nu blev det via mobilen) och därmed få till detaljer bättre. Men håller helt med - visare skulle behöva lite kärlekSnygg! Dock känns ljusa visare och markörer både mer realistiska och snyggare. Blir svårt med lume om dom är svarta.