• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den blå 54:an känns spontant som det enda intressanta i år för egen del… kanske att Monarchen är lite ball irl. 58 Gmt:n är på tiden att det kommer en ny färg eller?😅

Givetvis för mycket att hoppas på att ”nya” t-fit spännet passar till min gamla og-länk!? Troligtvis 100% omöjligt att köpa löst också 😖
Vore jäkligt najs om 58:a gmt kom i någon fräsch/cool färg så man kunde köpa den på fivelink och varva länkar mellan og och gmt

Jag håller mig till min Ranger (ett tag iaf😎) men är lite smygtaggad på Monarchen.

BBE56F1F-EE98-485F-9F7F-F43A6B20DADA.jpeg
DSC00645_VSCO.jpeg
D9EB784B-A467-49D6-BB5A-5087AAE01F0D.jpeg

Jag är jäkligt sugen på att uppgradera min BB58 med den nya 5-länken. Tror ni att det kommer att vara möjligt att köpa nya länken/claspen till en gammal BB58?

Ser riktigt bra ut. Dock har många klagat på finnishen i förhållande till priset.

Ja monarchen är jag sjukt sugen på gillar visarna! Små ihåliga snowflakes.

Tycker lätt den håller samma finnish som resterande Tudors jag haft. Det är ju trots allt en helborstad fältare. Sen är ju som alltid smaken som baken.

Mycket trist att BB58 Blue blev discontinued!

Antagligen bara tillfälligt, får hålla tummarna för att de inte ändrar på färgen sen. Föredrar den bezeln och urtavlan framför nya BB54 i Tudor Blue

Tillbaka
Topp