Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och precis lika oläsbar som den helsvarta SMP:nSåg nu att den grå är keramisk..
Blev riktigt sugen på en BB58 GMT igen nu när den fått Tudors 5-linkVerkar som att den blå 54an ersatte den blå 58an. Gillar verkligen att dom kör 5-link på större delen av 58 linjen, inklusive GMTn.
Ja t-fit hade den ju redan. Är lite bitter att de inte släpper det till 41 GMT, jubilee-länken finns ju redan fast till en annan modell.Blev riktigt sugen på en BB58 GMT igen nu när den fått Tudors 5-linkÄven om det var en liten uppdatering.
Extremt trött. Nya länkar till samma klockor är ju inte det roligaste. Att inte ens kunna leverera en ny färgkombination på GMT:n känns typ bara slappt?Var inte detta ett ganska trött släpp för ett varumärke som firar 100år? Man får hoppas på något mer spektakulärt senare i år.
Chansen att Tudor skulle gå all -in nu var nog rätt liten. Gissar extra släpp till sommaren och höstenVar inte detta ett ganska trött släpp för ett varumärke som firar 100år? Man får hoppas på något mer spektakulärt senare i år.
Ser riktigt bra ut. Dock har många klagat på finnishen i förhållande till priset.Jag håller mig till min Ranger (ett tag iaf) men är lite smygtaggad på Monarchen.
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt bra ut. Dock har många klagat på finnishen i förhållande till priset.
Ja monarchen är jag sjukt sugen på gillar visarna! Små ihåliga snowflakes.
Kommer en ny kronograf till sommaren/höstenInte mycket roligt men som @Deskdiversthlm säger så brukar ju Tudor släppa klockor 2 gånger till per år hoppas på något kul då.
Tycker nya royal 36an med T-Fit i blå är det bästa släppet. Riktigt trevlig klocka![]()
Gröna ser riktigt trevlig ut!![]()
Håller med, missade det. Gröna och blåa ser bra ut!