Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror dessa ska vara liknande men hann aldrig testaDen här är bra. Absolut den klockan som bärs mest.
Gillar gumminatot förvånansvärt mycket. Någon som vet om man kan köpa liknande någonstans?
![]()
Jag har ett 22 mm från Anchor Straps med viklås som du kan få köpa. Skicka PM!!Den här är bra. Absolut den klockan som bärs mest.
Gillar gumminatot förvånansvärt mycket. Någon som vet om man kan köpa liknande någonstans?
![]()
Ta den till en uris så ska nog denne kunna rätta till det där lite enkelt skulle jag tro!Hjälp! Har detta hänt er någon gång?? Hela urtavlan är vriden... Va ute och käkade lunch och när jag kollar ned så ser jag detta??..![]()
Hoppas de!! Man blev bara så paff när man kollar ned och ser att den är helt snedTa den till en uris så ska nog denne kunna rätta till det där lite enkelt skulle jag tro!