• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Happy TT! 🍀

IMG_0595.jpeg

Kanonfin 😍 Har sneglat kärleksfullt på dessa ett tag nu, så beställde i veckan den nya på 5 link 😀

Mitt spontana uttalande när BB58 GMT lanserades var att ”den här modellen kommer bli en hype – och oavsett vad är det den mest kompletta klockan i prisklassen. Synd bara att den inte kom på OEM Jubilee.”
Det sa jag dessutom utan några som helst planer på att faktiskt köpa en.

Ett bra tag efter lanseringen sprang jag dock på ett exemplar och slog till. Aftermarket Jubilee är inget alternativ för mig, så jag har fått lära mig att trivas med Oyster-länken – vilket jag i och för sig gör.

I mitt tycke har BB58 GMT också den snyggaste urtavlan av alla BB-modeller, inklusive P39. Avsaknaden av sunburst ger den ett mer nedtonat och verktygsmässigt uttryck som verkligen tilltalar mig. Ursäkta om jag låter partisk – jag gillar egentligen hela BB-serien och P39 – men det där lilla extra, enligt min smak, finns i BB58 GMT:s kompakta format och väldigt välavvägda proportioner.

Kul att du beställt en! 😍🙌 Och nu när det finns på jubilee så är det en självklarhet att man ska ha den varianten 👌Även om jag har vant mig vid Oyster-länken känns det som en tidsfråga innan jag beställer en OEM Jubilee också – då tror jag att helheten verkligen kommer sitta perfekt ☺️

Hoppas på snabb leverans – ser fram emot dina bilder och att få höra dina intryck! 🛡️🛡️🛡️

Tillbaka
Topp