Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
yorkshirewatchstraps.com
Inte jag, men har hört bra saker![]()
INTEGRA FKM Rubber Strap For Tudor Black Bay 58
Introducing The Integra Strap by Yorkshire Watch Straps! Designed specifically for the enthusiast who demands a factory-level fit without sacrificing the utility of rubber, the Integra is more than just an aftermarket rubber strap — it’s a seamless integration. By utilizing your original OEM...yorkshirewatchstraps.com
Någon mer som beställt härifrån? Jag kände att jag behövde en till min blå 58.
Verkligen supernice nyans på den tavlan! Och sen lite grus på det - grymt!
Under radarn men packing a punch när man tittar lite närmareVerkligen supernice nyans på den tavlan! Och sen lite grus på det - grymt!
Hör av dig när du tröttnat på den där! Kanske jag har sagt innan när du postat
Verkligen! Har de gjort fler liknande tavlor fast i andra färger?Under radarn men packing a punch när man tittar lite närmare![]()
Inte vad jag vet. Den blåa tavlan finns iaf med och utan grus. Grus klart bäst enligt mig!Verkligen! Har de gjort fler liknande tavlor fast i andra färger?
Sett flera såna bilder på instagram, men när man ser videos osv är den definitivt lila. Hade den varit som nedan hade det varit ett givet köp.Trendspaning efter W&W:
Många som försöker stenhårt att den nya BB54 är blå när den är lila.
Känns igen från tidigare års ”nääääe så tjock är den inte”
Många blå (på riktigt blå) BB58 efter att den försvann ur sortimentet.
Du som knep den på tradera för 25 tusen? Bra pris!Min första Tudor…
![]()
Du som knep den på tradera för 25 tusen? Bra pris!
Var själv sugen men blev avskräckt av gammalt foto från en Chrono24 annons på samma klocka. Var bandhornen så repade som de såg ut?
Förstår det, grattis! Ja det ser betydligt fräschare ut än jag trott. Hojta till om du tröttnar på den.Såg också den, ser inte alls lika farligt ut, men visst är det någon galning som bytt band.
I övrigt var den i toppskick, så för priset en perfekt klocka att testa Tudor med.
![]()
Snyggt! Även spännet ser kvalitativt ut. Ofta är det ju samma budgetspännen på de flesta eftermarknadsgummin.Detta kan jag varmt rekommendera från vanguard!
![]()
![]()