Hej i tråden! Första morgonen i mitt nya liv som Tudorägare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till nya Black Bayn! Intryck?Hej i tråden! Första morgonen i mitt nya liv som Tudorägare!
![]()
Tackar! Den imponerar verkligen på mig. Vacker och välgjord, underbar kombination av borstat och polerat. Solid, gedigen och med makalös lume! Kort sagt: en fullträffGrattis till nya Black Bayn! Intryck?
Ser bra ut! Om jag var i din sits skulle jag iaf överväga Tudors nya inhouseverk, referens 72230.Tack för tipset! =) http://www.chrono24.se/tudor/heritage-black-bay-41mm--id4519260.htm vad tror du om denna?
Bara att slå tillAtt köpa eller inte köpa en BB Blue, det är frågan... Någon som kan pusha mig i rätt riktning med lite bilder?![]()
Att köpa eller inte köpa en BB Blue, det är frågan... Någon som kan pusha mig i rätt riktning med lite bilder?![]()
OT: Ska du handla Traja?Bitarna i livspusslet dras till varandra...
![]()
![]()
Suget finns helt klart! Sålde HD'n i våras för att jag körde så jäkla sällan men nya Bonnien är ju så rasande vacker! Har planerat för ny jänk till nästa säsong med. Stora utgifter på leksaker som konkurrerar om samma årstid. Ut med Rolle o HD, in med Tudor o Traja!OT: Ska du handla Traja?
?Är sugen på att köpa mig en vintage tudor sub efter att ha läst på och kikat videos från Hodinkee, men vilka årtal är det som "gäller" om man ser det från ett investeringsperspektiv?
Är sugen på att köpa mig en vintage tudor sub efter att ha läst på och kikat videos från Hodinkee, men vilka årtal är det som "gäller" om man ser det från ett investeringsperspektiv?
Tack så mycket för svar, är färsk inom detta områdeVet inte om årtal spelar så stor roll
Ta den du gillar att använda
Alla har stigit i värde men mest är
Väl snowflake
eternal sunshine of the spotless mindSjuk & jävlig, med en Black Bay på armen. Filmtips någon?
![]()
På k&s finns en till ett väldigt bra pris, bara att slå till!Att köpa eller inte köpa en BB Blue, det är frågan... Någon som kan pusha mig i rätt riktning med lite bilder?![]()
Det var de verkligen! Var nära att höra mig för om att köpa den blåa skulle blivit 2/3 färger dåPå k&s finns en till ett väldigt bra pris, bara att slå till!
Det är bara att ta hela varvet runt, några gånger om dessutom. Det är inget att skämmas över, jag har gjort det. Nu blir det tredje gången gillt med den röda, som jag faktiskt gillar bäst bredvid en svart sub. #blackbayhoraDet var de verkligen! Var nära att höra mig för om att köpa den blåa skulle blivit 2/3 färger då![]()
Haha jo man får väl prova någon till, det mest kaxiga skulle vara att ha alla de tre färgerna på en och samma gång !Det är bara att ta hela varvet runt, några gånger om dessutom. Det är inget att skämmas över, jag har gjort det. Nu blir det tredje gången gillt med den röda, som jag faktiskt gillar bäst bredvid en svart sub. #blackbayhora![]()