Bebitz
Silver
Funnits sen september[/QUOTE
Jaha ok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funnits sen september[/QUOTE
Jaha ok![]()
I like. Vad kan den tänkas gå på begagnad?Bra fråga! En Heritage Chrono kanske...
Eller en Kermit!En idé föddes häromdagen & här är den! Tudor Black Bay Turquoise. Tvärcool
![]()
Det skulle vara så sjukt snygg med grönt, jag skulle tjacka den direkt!Eller en Kermit!
![]()
Eller en Kermit!
![]()
Tror fortfarande det kommer en röd PelagosKommer bergis en Pelagos hulk på nästa Basel!![]()
Årets vårklocka?En idé föddes häromdagen & här är den! Tudor Black Bay Turquoise. Tvärcool
![]()
En idé föddes häromdagen & här är den! Tudor Black Bay Turquoise. Tvärcool
![]()
En idé föddes häromdagen & här är den! Tudor Black Bay Turquoise. Tvärcool
![]()
Det kanske vore något. Ett insert kostar bara 500:-, så inga direkt större slantar för att testa. Tack för tipset!Turqoise var ju klockren! Köpa en blå och klorinbleka insertet?![]()
Du är förlåten. Gör inte om det igen, baraFörlåt för min frånvaro, men nu har jag Tudor igen. Känns mycket bra.
![]()
![]()
Vill se resultatet sen!Det kanske vore något. Ett insert kostar bara 500:-, så inga direkt större slantar för att testa. Tack för tipset!
Det kanske vore något. Ett insert kostar bara 500:-, så inga direkt större slantar för att testa. Tack för tipset!
Yes. I juni gällde det priset i alla fall.Ett äkta från AD? 500 bagis?
Välj den som du gillar bäst.Inte omöjligt att detta redan har diskuterats i denna tråd, men ponera att man skulle köpa en Black Bay. Ska man då satsa på ETA eller in-house? Hur mycket skiljer sig servicekostnaden och tror ni verket har någon märkbar påverkan på klockans värde på lång sikt? Med tanke på att in-house varianten nästan kostar lika mycket som ETA varianten och dessutom är COSC har jag svårt att se varför man inte skulle välja den, ändå verkar det finnas en viss skepsis. Har det bara med de kosmetiska olikheterna att göra tro?
Inte omöjligt att detta redan har diskuterats i denna tråd, men ponera att man skulle köpa en Black Bay. Ska man då satsa på ETA eller in-house? Hur mycket skiljer sig servicekostnaden och tror ni verket har någon märkbar påverkan på klockans värde på lång sikt? Med tanke på att in-house varianten nästan kostar lika mycket som ETA varianten och dessutom är COSC har jag svårt att se varför man inte skulle välja den, ändå verkar det finnas en viss skepsis. Har det bara med de kosmetiska olikheterna att göra tro?
Välj den som du gillar bäst.
Värdemässigt tror jag att generation ett står sig bäst i värde, samt har bäst möjlighet att öka i värde. Den svarta bör ligga bäst till där, med kort produktionstid.