D
Deleted member 11690
Guest
Börjar bli ruggigt sugen på en BB bronze ! Blir nog att sälja av nåt och skramla ihop till en innan årsskiftet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för infon! då får man snabba på att ställa sig i kön helt enkeltPå Bronzon kan du nog inte räkna med någon rabatt. Finns en viss köbildning för att få tag på eländet.
Hur såg han ut? & uppskattad ålder? Jag själv ligger hemma sjuk med min Black Bay på armen...Såg en kille i karlskoga idag som måste va KSare. Blå black bay på ett MN strap. Nån som känner igen sig?
Hur såg han ut? & uppskattad ålder? Jag själv ligger hemma sjuk med min Black Bay på armen...
Aha! Ingen aning om vem det kan vara. Det är inte direkt så att det haglar klockintressenter i den åldern här. Säkert någon j*vla Örebroare.Hm.. 25-30 år mörkhårig. Såg ut att va typ assistent åt barn med nån form av handikapp. Var på badhuset
Wow!, den satt fint just där!Den sista dagen i september![]()
Läderband funkar inte alls på denna men ett grått canvas går riktigt bra.
![]()
//j
Bury my heart at wounded knee, concussion, draft day, moneyballSjuk & jävlig, med en Black Bay på armen. Filmtips någon?
![]()
Tudortisdag!
![]()
Snygga färger.
Nyss blivit med en Black Bay. Har sneglat på den länge och slog till slut till! Mycket nöjd än så länge
![]()
Köpte begagnat, så inte i mitt fallÄr det nån väntetid på att köpa klockan?
Vilken modell kommer de bli som den 13e?Tudortorsdag
![]()
Var tvungen att räkna efter, detta är min tolfte Tudor![]()
Vilken modell kommer de bli som den 13e?![]()
Funnits sen septemberÄr det någon som vet när nya versionen av Black Bay med inhouse urverk kommer ut för försäljning?