Nä, ganska ovanlig. Borstat stål.Nordflaggan kan inte vara jättevanlig här eller i Sverige över huvud taget? Gillar de gula detaljerna. Visst är den i stål och inte titan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, ganska ovanlig. Borstat stål.Nordflaggan kan inte vara jättevanlig här eller i Sverige över huvud taget? Gillar de gula detaljerna. Visst är den i stål och inte titan?
Tänkte just det! Ser sådär matt ut som bara titan gör på vissa bilder men jag gillar detNä, ganska ovanlig. Borstat stål.![]()
Här har jag saknat att posta!
Modernare än vanligt men det får duga
Ni som har med länk tycker ni att den känns klumpig då?
Vs typ en rolex sub/gmt
![]()
Älskade min med länk. Kändes helt rätt och välbalanserat. Textilstrapet går inte av hackor heller.
Kort? Hur grova handleder har du egentligen ?Men det är så jäkla korttestar med länk nästa v
![]()
Kort? Hur grova handleder har du egentligen ?
Då var man äntligen en stolt ägare av en Tudor! Blev verkligen överraskad av vilken finish och detaljrikedom Tudor levererar![]()
Återkommer med paketöppning inom kort.
Dags att bumpa tråden!
Varit på Monster Jam idag med sonen. Sportade flingan.
![]()
Prisutveckling på Rolex och Tudor är inte i närheten av prisutvecklingen för popcorn. 90 fucking kronor för en mellan popcorn...
Sluta gnäll på att klockor är dyra.
Kärlek!!!Tudormåndag.
![]()
Köp, kan inte gå fel!Tillhör den stora skaran som har eller haft en BB (en av 400 modeller) men är nu mindre intresserade av moderna tillbakablickar utan mer intresserad av moderna klockor som fortfarande har lite klassiskt snitt. (Om ni förstår skillnaden?)
Är rejält sugen på en North Flag. Den är i min mening framåtskridande i sin design, utan att vara vulgär. Har datum och gångreservtid...vilket är precis det jag vill ha på en "äventyrsklocka" som denna. Att den även har inhouse urverk gör allt perfekt. Dom ligger runt 23 000 SEK på C24 vilket jag anser vara riktigt prisvärt.
Rangern är en favorit. Saknar den ofta.
Fan vad snygg den klockan är ! Börjar inse att jag kommer behöva köpa enBoom - Custom Canvas från AW Straps!
![]()
Kan rekommendera antingen Pluswatch eller Show Commerce. Räkna med cirka 1000:- frakt.Hur är det och handla från Italienska handlare med tudor? Har kollat mkt på chrono24, där man får en ny black bay black för ca 22-24000kr. Något man ska passa sig för? Första gången jag handlar från chrono.
tack för tipset! ska checkas inKan rekommendera antingen Pluswatch eller Show Commerce. Räkna med cirka 1000:- frakt.
Annars snabba och billiga, köpt från båda precis som flertal andra. Kan vara värt att kolla datum då ceratet är utfärdat om de haft klockan i lager ett par månader.
Köpte nyligen min klocka hos rovari orologi, inget att anmärka på! Billigast på chrono och du kan använda dig av trusted checkout (~3-4% tillägg, men småpotatis för att vara på den säkra sidan).tack för tipset! ska checkas in
Köpte nyligen min klocka hos rovari orologi, inget att anmärka på! Billigast på chrono och du kan använda dig av trusted checkout (~3-4% tillägg, men småpotatis för att vara på den säkra sidan).