• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur känns BB kontra sub no date på armen. Hört flera som upplever bb som mycket större. Skiljer väl 1 mm. Någon som kan bekräfta/dementera?

IMG_8995.JPG

Jag upplever att en BB bärs större då den har 22mm mellan luggsen jämfört med Sub som har 20mm.
Annars är det 1mm skillnad på boetten som du nämner.
Hur känns BB kontra sub no date på armen. Hört flera som upplever bb som mycket större. Skiljer väl 1 mm. Någon som kan bekräfta/dementera?

kul att se så många som intresserar sig för Tudor.
jag har en riktigt fin Tudor Iconaut med svarta skivan, köpt till både gummi länk samt läder om någon är intresserad.

Gillar inte länken, annars funkar den absolut. Vad är listpris?
Vet ej, den tillverkas inte längre. Ligger runt 25k beggad på c24.
Gillade inte den vita alls pga av de för små romerska tecknen. De sitter dessutom för långt in.
Den svarta var ju trevlig. Är det solida ändlänkar på dessa?
Japp, solida.
Den vita tavlan finns med stavindex också.
Finns endel andra färger på tavlorna har jag sätt också:)
Gillade svarta tavlan med stick-index, tycker den vita blir lite mycket (kanske går att få med stick-index också?). Måste säga att länken känns rätt schyst!
Har haft en likadan länk till en annan tudor, den är riktigt tight och go:)

Efter om och men blir det en bb med nya verket. Såg att dom listar runt 33k i Sverige. Om man går in till en ad idag, går det att få någon form av rabatt? Eller är det ingen ide och få dessa under 30 i Sverige?

Wow, den är fin! En fråga dock, datumhjulet ser ordentligt patinerat ut medan tavlan ser helt ny ut. Är tavlan bytt? Spelar ingen roll förstås men tyckte detta ser intressant ut.
Hej, jag vet inte om den är bara uppfräschad eller ommålad. Den var så då jag köpte den från Belgien. Har inte kollat med lupp. Du kan ha rätt att tavlan kan vara bytt också.

• Like
Reactions: mmh
Tackar =) Någon erfarenhet från säljaren? Har även kikat mkt mot Pluswatch, ligger runt 28k från italien. Vet dock inte vad frakten kostar, Trusted checkout kostar väl en del också?
Du kanske kan pruta ned lite också. Tror inte du behöver Trusted checkout om du köper från en känd handlare som Pluswatch. Tror det är några här på forumet som har goda erfarenheter därifrån.

Tillbaka
Topp