Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En lirare på wus postade det här:
"Sorry to spoil the surprise guys but this just in from DavidSW:
Here is what we will see in the next 12 hrs
Pelagos in red on the dial
Vintage patina on the lume
Inhouse Movement (4 Line Dial)
Destro (Left side crown)
Looks very cool. AD's will receive 1-2 pieces in this first delivery which is tomorrow. More in the next week"
Han hade rätt.En lirare på wus postade det här:
"Sorry to spoil the surprise guys but this just in from DavidSW:
Here is what we will see in the next 12 hrs
Pelagos in red on the dial
Vintage patina on the lume
Inhouse Movement (4 Line Dial)
Destro (Left side crown)
Looks very cool. AD's will receive 1-2 pieces in this first delivery which is tomorrow. More in the next week"
Hur menar du då?Tudor börjar likna Omega allt mer...
Kanonbra ju!![]()
Han hade rätt.
Jag är rätt besviken. Hade hoppats på något i 40mm till mina späda handleder.Kanonbra ju!
Eller Rolex, hur många varianter har de av Submariner? Why not... Klart en tillverkare gör olika versioner av en modell, annars vore de dumma. Som om Volvo bara skulle sälja XC90 i endast en färg/motor och med samma utrustning i alla och sen aldrig utveckla eller uppdatera modellen.Tudor börjar likna Omega allt mer...
Hur menar du då?
Nja. Jag tycker att utbudet är väldigt rimligt & brett, utan att det blir för mycket.Tusen versioner av varje modell.
40KUndra vad listpriset blir?
Den röda GMT'n 40mm. Det hade varit något!Snygg ny modell men jag kommer nog ändå lägga mina pengar på en röd BB. Skulle dock bli helt galen över en röd GMT BB!
"even days in red and odd in black" enligt deras instagram.Är det roullete datum eller rött på alla datum?