skallagrimson
Silver
Grattis!
Vad fick du ge, inkl. frakt?
Vad fick du ge, inkl. frakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju för j-kla snygg din SnowflakeGrönt är skönt
![]()
Den är ju för j-kla snygg din Snowflake![]()
Kör du fortfarande med länken som följde med eller har du uppgraderat?
Grönt är skönt[/quote
Precix en sådan står högst upp på önskelistan. Grym! När du om något år eller 2 vill sälja den, så hoppas jag att jag samlat tillräckligt på klockkontot
En snabb forumsökning gav att GurraG postade en paketöppningstråd på en sådan i december.Eller ännu hellre, en blå Heritage Chrono! Någon???
Dags att bumpa tråden med nya BB:
![]()
![]()
Vad tycker ni? Jag gillar den.
Vad gör den som har råd med rolex men gillar utseendet på tudor?Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.
Rolex= Giorgo Armani, Tudor= Armani Jeans
Vad gör den som har råd med rolex men gillar utseendet på tudor?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.
Dags att bumpa tråden med nya BB:
![]()
![]()
Vad tycker ni? Jag gillar den.
Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.