• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Grönt är skönt :)

dy7e6ana.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Gillar inte, tavlan på den röda är snyggare. Tråkigt att de inte har gilt dial på den blåa.
Fast med gilt dial och svart vridring hade den varit som bäst!
 

SSL

Audemars
Nya BB var helt ok, men hade föredragit svart vridning och sköld-loggan.

Några fler news för 2014?
 

rolexbackgammon

Breitling
Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.
Rolex= Giorgo Armani, Tudor= Armani Jeans
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.
Rolex= Giorgo Armani, Tudor= Armani Jeans
Vad gör den som har råd med rolex men gillar utseendet på tudor?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

hedbrg

Panerai
Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.
Rolex= Giorgo Armani, Tudor= Armani Jeans

Jag gillar inte känslan kring rolex, en person som har för mycket pengar men vet inte vad den ska köpa för klocka. En rolle, de är ju ballt... Nej, tycker tudor flyger lite mer under radarn, det är de ja gillar med dom. Rolex känns fantasilöst.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Tudor är mer WIS än Rolex alla dagar.. Visar att personen har lite koll och inte bara köper det som alla andra har... Älskar både Rolex och Tudor och dom fungerar för mig i perfekt balans
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag tycker att alla ska köpa det de själv vill. Behöver inte vara Tudor eller Rolex. Köp en Tissot om det tilltalar er mer. Huvudsaken är att man själv är nöjd, inte att göra någon annan nöjd. Oavsett om märket kopplas till parfymer eller bergsklättring.
 

Mr Chance

Kalmar
Personligen har jag svårt för Tudor. Inte för att klockorna är fula eller dåligt gjorda. Det känns som en budget model till Rolex. Om man inte har pengarna till en Rolex så tycker jag att man gör bättre i att köpa en klocka som inte har koppling till Rolex.
Rolex= Giorgo Armani, Tudor= Armani Jeans

Rolex och Tudor kompletterar varandra fint i en klocklåda. Varför välja?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nej! den är inte snygg. Röd är cool för den sticker ut men inte blå. Tråkig som fan.
 
Topp