Var några sidor sedan vi såg en BB i denna tråd.
Hotellfrukost med familjen
![]()
Hoppas på fler! Jäkligt fina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var några sidor sedan vi såg en BB i denna tråd.
Hotellfrukost med familjen
![]()
Finns en på K&S![]()
..och givetvis den blå eftersom du ska ha den på länk!Tack för tipset Ernesto! Satsar på en med länk när ekonomin tillåter, nu vankas det bröllop och ny bil![]()
Tack för tipset Ernesto! Satsar på en med länk när ekonomin tillåter, nu vankas det bröllop och ny bil![]()
Då får jag önska dig all lycka med bröllopet! Kanske får du en BB i bröllopspresent![]()
..och givetvis den blå eftersom du ska ha den på länk!![]()
Lilla gubben. Du vet inte vad du prat om. Jag har fyra Tudor och tre Rolex, varav en i guld. Så nej, det har inte ett skit att göra med vad man har råd med, min nästa klocka blir troligen en till Tudor även om den inte kostar lika mycket som en Rolex. Det handlar om något annat när man pratar klockor, en känsla eller hur man ska beskriva det.
Men att du nämner Armani talar väl sitt tydliga språk, inte någon annan med lite självrespekt förutom någon förortsturk har väl på sig Armani idag.
Jag kommer ha svårt att hålla mig från den..!Aaa huva, det kommer bli svårt att välja![]()
Som komplement till alla BB-bilder dunkar jag in min Heritage Chrono Blue. Jag är grymt nöjd med den klockan.
![]()
Jo då, blir ju än mer färgglad!
![]()
Jo då, blir ju än mer färgglad!
![]()
Snyggt!
Har du ett racing strap? Cognacbrunt?
Kan det postas lite mer bilder på flingor por favor? Har ett ordentligt sug för en snowflake.
Ett hastigt möte med en klockbroder på tunnelbanan. Båda sportade vintage Tudor. En blick, en nick och ett leende, sen skildes våra vägar.
Sent from my iPhone using Tapatalk