• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har en Aquis idag som antagligen får lämna till förmån för en av dessa då den är aningen för fet för mina tunna handleder. Antar (hoppas) att båda bärs mindre än Aquisen.
Jag hade en aquis innan min Tudor BB 79230 och hade lite samma problem som du, och tudorn bärs mycket mindre än aquisen. Det är vad jag upplever iallafall:)

Oklart, skulle man investerat tidigare kanske?
Skärmavbild 2017-07-13 kl. 20.19.24.png

Har svårt att se att den blir såld till detta pris. Tudor har ju inte riktigt den statusen för att ny-prod ska inbringa en halv miljon...

Hej, ny här men har lite frågor ang. en Tudor Prince OysterDate osäker på betäckning, men det ska vara en 80-talare. Vad är "rätt" pris på en sådan? Tacksam för hjälp! :)

Bilagor

• f73c865d-b2fa-4f0e-b325-576b80ba88cc.jpg
    f73c865d-b2fa-4f0e-b325-576b80ba88cc.jpg
    234.1 KB · Visningar: 54
Otroligt nice.

Har inte varit något större Tudorfan tidigare men jag blev sjukt sugen på denna ( eller chronon)

Vad säger du efter första tiden med klockan?
Tänkte köra en recension senare men first 24h impression (från en Tudor-räv) är att det är en annorlunda men jäkligt bra känsla.
Bezelen flyter undan och gör att tavlan kommer fram mer. Datumet har de lyckats bra med och känna faktiskt i harmoni med resten av tavlan, mycket tack vare vita index.

Det röda på tavlan älskar jag och att den går ihop med triangeln på bezelen.

Känns mer industriell än tidigare Black Bays, närmast är den Black Bay Blue.

Jag åker ner på en liten roadtrip till Europa i morgon, hoppas på nytt inköp!

Senast ändrad:
Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.

IMG_2637.JPG

Framme vid Malmö runt 10, parkera vid Emporia.

IMG_2640.JPG

Sen mot tåget!

IMG_2641.JPG

Stiger av i Köpenhamn

IMG_2642.JPG

Sen knata knata...

IMG_2644.JPG

IMG_2645.JPG

Framme vid dagens mål!

IMG_2646.JPG

Och boom där satt den!

IMG_2648.JPG
Grym. I mitt tycke är denna många gånger bättre designmässigt. Det blå poppar snyggt mot bronsboetten.

Edit: än vanliga bronzen, that is.

• Like
Reactions: m_s
Tillbaka
Topp