Det gör du helt rätt i - Rätt olika varelser kan man säga!Har länge suktat efter en Pelagos men har fått upp ögonen mer och mer för BB sen jag hittade hitFår bli en runda förbi närmsta AD och klämma lite snart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör du helt rätt i - Rätt olika varelser kan man säga!Har länge suktat efter en Pelagos men har fått upp ögonen mer och mer för BB sen jag hittade hitFår bli en runda förbi närmsta AD och klämma lite snart...
Har en Aquis idag som antagligen får lämna till förmån för en av dessa då den är aningen för fet för mina tunna handleder. Antar (hoppas) att båda bärs mindre än Aquisen.Det gör du helt rätt i - Rätt olika varelser kan man säga!
Jag hade en aquis innan min Tudor BB 79230 och hade lite samma problem som du, och tudorn bärs mycket mindre än aquisen. Det är vad jag upplever iallafallHar en Aquis idag som antagligen får lämna till förmån för en av dessa då den är aningen för fet för mina tunna handleder. Antar (hoppas) att båda bärs mindre än Aquisen.
Well, med tanke på att denna Black Bay One gick för 375.000 CHF (cirka 3.2 miljoner kronor) för 2 år sedan på samma auktion så finns det nog bra möjligheter att Bronze One kommer kosta en slant i årDå bör ju denna inbringa hur mycket som helst och lite till. Finns bara en!
https://www.hodinkee.com/articles/tudor-black-bay-bronze-one-for-only-watch-2017
![]()
Otroligt nice.
Tänkte köra en recension senare men first 24h impression (från en Tudor-räv) är att det är en annorlunda men jäkligt bra känsla.Otroligt nice.
Har inte varit något större Tudorfan tidigare men jag blev sjukt sugen på denna ( eller chronon)
Vad säger du efter första tiden med klockan?
Är den värd att köpa?Testade den här idag. Gillar verkligen den blå kontrasten mot bronset. Det blå skiftar även färg väldigt trevligt i olika ljus, jäkligt snyggt. Just det exet jag testade hade börjat få lite mer patina. Tog ett gäng snabba bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du hittat någon som vill sälja?Är den värd att köpa?
Min Pappa är i CH och ska kolla i veckan...Har du hittat någon som vill sälja?![]()
AhaMin Pappa är i CH och ska kolla i veckan...
Wow, Nice! Gratttis!Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.
![]()
Framme vid Malmö runt 10, parkera vid Emporia.
![]()
Sen mot tåget!
![]()
Stiger av i Köpenhamn
![]()
Sen knata knata...
![]()
![]()
Framme vid dagens mål!
![]()
Och boom där satt den!
![]()
Tack!Wow, Nice! Gratttis!
Får man fråga vad den gick lös på?
Jaha. Jag trodde det var någon limiterad variantTack!
Listpris är som för vanliga Black Bay Bronze!
Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.
![]()
![]()
Sen mot tåget!
![]()
Stiger av i Köpenhamn
![]()
Sen knata knata...
![]()
![]()
Framme vid dagens mål!
![]()
Och boom där satt den!
![]()
Läcker!Denna goding hänger sig kvar på handleden, tror inne på typ två veckor i sträck
![]()
![]()
Det är korrekt den är limiterad men finns inga exakta antal utlovade. Gjorda exklusivt för Bucherer som fyller 130 årJaha. Jag trodde det var någon limiterad variant
Grym. I mitt tycke är denna många gånger bättre designmässigt. Det blå poppar snyggt mot bronsboetten.Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.
![]()
![]()
Sen mot tåget!
![]()
Stiger av i Köpenhamn
![]()
Sen knata knata...
![]()
![]()
Framme vid dagens mål!
![]()
Och boom där satt den!
![]()