• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.

IMG_2637.JPG

Framme vid Malmö runt 10, parkera vid Emporia.

IMG_2640.JPG

Sen mot tåget!

IMG_2641.JPG

Stiger av i Köpenhamn

IMG_2642.JPG

Sen knata knata...

IMG_2644.JPG

IMG_2645.JPG

Framme vid dagens mål!

IMG_2646.JPG

Och boom där satt den!

IMG_2648.JPG
Fint litet snabbreportage och riktigt trevlig klocka!

• Like
Reactions: m_s
Då kan man göra entré i den här tråden..
Fick bli en BB41 igår. Gillade 36:a när den kom, men den är för liten för mig (20,5cm handled), så när 41:an visades på Basel så blev jag mycket intresserad.
Var inne på Bergströms och provade i onsdags, sov på saken och handlade igår.
2017-07-21 07.23.24.jpg
2017-07-20 17.00.15.jpg

Mycket nöjd :happyhappy:

Då kan man göra entré i den här tråden..
Fick bli en BB41 igår. Gillade 36:a när den kom, men den är för liten för mig (20,5cm handled), så när 41:an visades på Basel så blev jag mycket intresserad.
Var inne på Bergströms och provade i onsdags, sov på saken och handlade igår.
2017-07-21 07.23.24.jpg
2017-07-20 17.00.15.jpg

Mycket nöjd :happyhappy:
Med en omkrets på 20,5 så förstår jag att 36 mm är en aning litet... Gillar BB41 precis som dess mindre syskon men anser att index och visare hade kunnat vara en aning större :)

Edit: Grattis för övrigt till ett riktigt bra allroundklocka!

Med en omkrets på 20,5 så förstår jag att 36 mm är en aning litet... Gillar BB41 precis som dess mindre syskon men anser att index och visare hade kunnat vara en aning större :)

Edit: Grattis för övrigt till ett riktigt bra allroundklocka!
Tack!
Kan hålla med om att iaf timvisaren kunde varit något längre. Index har jag inga problem med storleken på. Ger ett lite annat utseende än i 36.an, men det är inget negativt i mina ögon.

Läcker! Hur upplever du den på länken efter en tids användning?
Välbalanserad eller topptung? En klocka att bära 24 x 7 eller något man vill ta av framåt läggdags?
Har aldrig mina klockor 24/7 men den är väldigt trevlig. Sitter lika bra som alla Black Bays, upplever den inte topptung. Länken är också väldigt skön!

Tillbaka
Topp