TackarLäcker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarLäcker!
Fint litet snabbreportage och riktigt trevlig klocka!Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.
![]()
Framme vid Malmö runt 10, parkera vid Emporia.
![]()
Sen mot tåget!
![]()
Stiger av i Köpenhamn
![]()
Sen knata knata...
![]()
![]()
Framme vid dagens mål!
![]()
Och boom där satt den!
![]()
Väldigt väldigt trevlig! Helt värd resan!Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.
![]()
![]()
Sen mot tåget!
![]()
Stiger av i Köpenhamn
![]()
Sen knata knata...
![]()
![]()
Framme vid dagens mål!
![]()
Och boom där satt den!
![]()
Startade från landstället i Nyköping strax innan 05.
![]()
![]()
Sen mot tåget!
![]()
Stiger av i Köpenhamn
![]()
Sen knata knata...
![]()
![]()
Framme vid dagens mål!
![]()
Och boom där satt den!
![]()
Shit, ännu en! Grattis. Vore kul att se en Tudor samlingsbild!
Det ska vi nog kunna ordna
Riktigt bra.Kunde inte låta denna goding lämna forumet
![]()
Har trott att ett "figursytt" gummi a la Rubber B-style vore snyggt ända sedan modellen släpptes. Ett vanligt gummi var riktigt snyggt det ocksåFunkar förvånande bra med gummi. Har beställt ett svart i hajskinn som är på ingång.
![]()
Kunde inte låta denna goding lämna forumet
![]()
Riktigt bra - Stort grattisKunde inte låta denna goding lämna forumet
![]()
Riktigt mysig Affe!Fy grodan va jag börjar gilla min lila, lilla snöfling från 1978, trots att jag avskyr snö så enda in i HELVETET!
Från tidigare idag!
![]()
![]()
Nu ikväll!
![]()
Magisk. Mycket fin.Blått är flått
![]()
Riktigt mysig Affe!
Med en omkrets på 20,5 så förstår jag att 36 mm är en aning litet... Gillar BB41 precis som dess mindre syskon men anser att index och visare hade kunnat vara en aning störreDå kan man göra entré i den här tråden..
Fick bli en BB41 igår. Gillade 36:a när den kom, men den är för liten för mig (20,5cm handled), så när 41:an visades på Basel så blev jag mycket intresserad.
Var inne på Bergströms och provade i onsdags, sov på saken och handlade igår.
![]()
![]()
Mycket nöjd![]()
Tack!Med en omkrets på 20,5 så förstår jag att 36 mm är en aning litet... Gillar BB41 precis som dess mindre syskon men anser att index och visare hade kunnat vara en aning större
Edit: Grattis för övrigt till ett riktigt bra allroundklocka!
Den gör sig fin vid alla tillfällen, även på land med havsutsiktBlack Bay 36 gör sig fint vid segling.
![]()
![]()
Trevligt! Sjölv står jag å väntar på Ybussen till Sthlm i Docksta. Deserterar från segelbåten.Ganska gott i Norrlands solen![]()
![]()
En tudorbroder närmare än man tror då... är 5mil ifrån DockstaTrevligt! Sjölv står jag å väntar på Ybussen till Sthlm i Docksta. Deserterar från segelbåten.
Läcker! Hur upplever du den på länken efter en tids användning?
Har aldrig mina klockor 24/7 men den är väldigt trevlig. Sitter lika bra som alla Black Bays, upplever den inte topptung. Länken är också väldigt skön!Läcker! Hur upplever du den på länken efter en tids användning?
Välbalanserad eller topptung? En klocka att bära 24 x 7 eller något man vill ta av framåt läggdags?