• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Trio

IMG_2732.JPG
Helt löjligt bra!

• Like
Reactions: m_s
Tjena tudorvänner! Någon härinne som sitter på en Black bay i blått utförande? 1 gen. Vad tycker ni om klockan, hur känns den?

Tjena tudorvänner! Någon härinne som sitter på en Black bay i blått utförande? 1 gen. Vad tycker ni om klockan, hur känns den?

Hej, jag har haft en i snart två år och tycker den är grym. Gedigen konstruktion. Fått många positiva kommentarer om den. Håll utkik i köp och sälj, är sugen på nytt.

Hej, jag har haft en i snart två år och tycker den är grym. Gedigen konstruktion. Fått många positiva kommentarer om den. Håll utkik i köp och sälj, är sugen på nytt.
Blåa är lite mer "kall" än övriga BB mycket tack vare att lumen är vit (precis som på BB Steel). Riktigt snyggt blå och det blåa vävda bandet till är riktigt fräscht.

Även min är inne på andra året och jag har varit/är väldigt nöjd med den.
De flesta klockor har jag tröttnat på efter några månader och bytt men min BB stannar då det är något speciellt med den så den känns som en keeper.

Vad skulle ni säga att en Hydronaut är värd? Den är i fint skick, är på Tudor gummi, inga andra tillbehör och fick sig en service ( rengöring och ny olja ) 2016.

Tillbaka
Topp