Helt löjligt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt löjligt bra!
Kan vara en av de bästa moderna dykartrios jag sett.
Sjukt kul trio, ändå!
Snyggt, mkt bra!
Bästa på länge!
Har haft en.Tjena tudorvänner! Någon härinne som sitter på en Black bay i blått utförande? 1 gen. Vad tycker ni om klockan, hur känns den?
En tudorbroder närmare än man tror då... är 5mil ifrån Docksta
Grattis - Haft en sådan där. Sjukt mysiga!Blev en ny Tudor igår, jäkligt nöjd
![]()
Mvh
Micke
Fin!Blev en ny Tudor igår, jäkligt nöjd
![]()
Mvh
Micke
Ca 17.5cmFin!Hur stor handled har du om jag får fråga?
GrattisBlev en ny Tudor igår, jäkligt nöjd
![]()
Mvh
Micke
Tjena tudorvänner! Någon härinne som sitter på en Black bay i blått utförande? 1 gen. Vad tycker ni om klockan, hur känns den?
Blåa är lite mer "kall" än övriga BB mycket tack vare att lumen är vit (precis som på BB Steel). Riktigt snyggt blå och det blåa vävda bandet till är riktigt fräscht.Hej, jag har haft en i snart två år och tycker den är grym. Gedigen konstruktion. Fått många positiva kommentarer om den. Håll utkik i köp och sälj, är sugen på nytt.
Även min är inne på andra året och jag har varit/är väldigt nöjd med den.Tjena tudorvänner! Någon härinne som sitter på en Black bay i blått utförande? 1 gen. Vad tycker ni om klockan, hur känns den?
Fantastisk trio!
Inte dum! Gillar stålisen! Men den blå!
Det är Black Bay Bronze Blue gjord enbart för Bucherer och fira deras 130 års jubileum. Galet bra faktiskt!Inte dum! Gillar stålisen! Men den blå!
Riktigt snygg! Vad är det för någon? Le? Brons?